Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@17:14:25 GMT

فتاح: بنیاد مستضعفان نمی‌تواند جای دولت را بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۳۰۵

سید پرویز فتاح فتاح  بهمن‌ماه در نشست تخصصی مسئولان استانی و شهرستانی با رئیس بنیاد مستضعفان کشور در شهرستان بروجن  با تاکید بر اینکه خدمت به مردم یک کار بسیار ارزشمند محسوب می‌شود، اظهار کرد: اگر کسی فرصت خدمت به مردم را داشته باشد و این کار را انجام ندهد، فرصت را از دست داده است.

 رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: امام خمینی( ره) آمد تا رسالت‌ها را زنده کند، انقلاب تا ابد انقلاب است، اگر همه پای ارزش‌ها بمانیم، افراد در زمان قبول مسئولیت باید در جای مناسب قرار بگیرند تا مشکلات حل شود، روحیه مسئولان باید همانند ابتدای انقلاب باشد، باید از مسیر نادرست برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اگر ایمان با عمل صالح همراه شود می‌توان گام‌های خوبی برداشت، تصریح کرد: مومن نباید به دادن شعار اکتفا کند، مسئولان باید در همه حال مردم و خداوند را نظر بگیرند، همچنین نباید بیت‌المال را هدر بدهند.

فتاح ادامه داد: مسئولان چهارمحال و بختیاری وحدت رویه بالایی دارند، بنابراین با حمایت می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند، بنیاد مستضعفان نمی‌تواند جای دولت را بگیرد، این نهاد انقلابی است و در کنار دولت برای رفع محرومیت تلاش می‌کند.

 رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد: می‌توان برای حمایت از محرومان بسته‌های معیشتی در نظر گرفت، همچنین بنیاد مستضعفان می‌تواند در تامین مسکن محرومان و افراد دارای دو معلول به بالا ورود کند و از سایر نهادهای حمایتی نیز کمک بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: مطالبات از بنیاد مستضعفان باید در حیطه وظایف این نهاد باشد، تلاش می‌کنیم به وطیفه خود عمل کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین