Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:12:33 GMT

روی ۵ شهر گیلان قرمز شد/ هشدار به شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۳۲۲

روی ۵ شهر گیلان قرمز شد/ هشدار به شهروندان

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در اخرین اعلام وزارت بهداشت از رنگ بندی‌های کرونایی پنج شهرستان استان گیلان قرمز شدند، اظهار کرد: شهرهای لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، رودبار و ماسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان استان گیلان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: املش، رشت، خمام، تالش، آستارا، سیاهکل، بندر انزلی نیز از وضعیت زرد خارج شده و نارنجی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: پیش از این شهرها رضوانشهر، فومن، رودسر، صومعه سرا و شفت نیز در وضعیت نارنجی قرار داشتند.

وی با بیان اینکه قدرت و سرعت بالای انتشار ویروس امیکرون دلیل اصلی تغییر رنگ‌های کرونایی است، گفت: شهروندان هشدارها را جدی بگیرند.

مهرابیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۹۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، اضافه کرد: بستری‌های روزانه و سرپایی نیز طی روزهای گذشته در استان گیلان چندین برابر شده است.

کد خبر 5415636

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فردین مهرابیان دانشگاه علوم پزشكی گیلان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس ایلام زنگ انقلاب همدان خراسان رضوی گرگان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،بر این اساس، از سه شنبه شب تا شنبه هفته آینده انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه در محدوده هشدار سطح نارنجی باشد.
اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان همچون بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز، سنندج، دهگلان پیش بینی شده است.
در پی فعالیت این سامانه، صاعقه و تگرگ، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ریزش کوه دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار جدی به رنگ نارنجی برای ۵ استان کشور
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در یزد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی