Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مراسم بزرگداشت آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید فقید شیعیان با حضور مراجع و علما و از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید فقید شیعیان شامگاه چهارشنبه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله جوادی آملی مرجع تقلید شیعیان، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان، آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران و حجت‌الاسلام میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این مراسم حضور داشتند.

مردم و حوزه علمیه همدان در سوگ ‌آیت‌الله صافی‌گلپایگانی‌/ روایتی از جایگاه ممتاز این عالم ربانی + فیلممراسم بزرگداشت آیت‌الله صافی گلپایگانی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شودگزارش| تشییع باشکوه ‌پیکر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی/ قدردانی مردم از یک قرن خدمات ‌شیخ‌ المراجع/ پیکر شیخ‌الفقها به کربلا منتقل شد + فیلم و تصاویر

همچنین آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه،آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری، سید محمدتقی شاه‌چراغی استاندار قم، آیت‌الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه در این مراسم حرکت در مسیر اهل‌بیت (ع) را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: دفاع از ارزش‌ها و تراث شیعه یکی از ویژگی‌های آیت‌الله صافی گلپایگانی بود که این موضوع باید موردتوجه جامعه قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی بامداد سه‌شنبه در پی ایست قلبی و موفق نبودن عملیات احیا در سن 103 سالگی دعوت حق را لبیک گفتند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام حوزه علمیه مرجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی