Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:47:29 GMT

مهدی مهدوی‌کیا استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۳۳۵

مهدی مهدوی کیا که به نظر می رسد دیگر تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی امید ندارد، به فیفا اعلام کرد دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی مهدوی کیا که همزمان با سرمربیگری تیم ملی امید، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی فدراسیون هم انتخاب و معرفی شده بود، این هفته از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا فیفا با تمامی اشخاصی که نام شان به عنوان مدیر فنی فدراسیون های عضو فیفا آمده، ارتباط برقرار کرده و از آنها خواسته در همایش مدیران فنی فدراسیون ها شرکت کنند که مهدوی کیا در پاسخ به این دعوت اعلام کرده او دیگر مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

گفته می شود در پی این ادعای مهدوی کیا، فیفا با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص استعلام گرفته و از فدراسیون فوتبال خواسته یک مدیرفنی جدید به جای مهدوی کیا معرفی کند و یا از مدیرفنی فعلی اش که نامش در سایت فیفا ثبت شده، بخواهد در جلسه آنلاین فیفا حضور داشته باشد.

مهدی مهدوی کیا در حالی از همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داده که به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز هیچ قراردادی با این فدراسیون ندارد.

مهدوی کیا و همکارانش در کادرفنی تیم ملی امید فاقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستند. اردوهای تیم ملی امید هم یکی پس از دیگری منتفی شده است. شب گذشته در اعتراض به همین لغوهای متوالی، چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی امید نیز از ادامه همکاری با این تیم منصرف شد و استعفای خود را با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی مهدوی کیا مدیر فنی فدراسیون فوتبال استعفا مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی فدراسیون فوتبال به عنوان فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا عنوان مدیر فنی فدراسیون تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد