Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:20:56 GMT

جشنواره ابوذر به دنبال شناسایی استعدادهای خبری است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۴۳۴

جشنواره ابوذر به دنبال شناسایی استعدادهای خبری است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بیرامزاده عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی در تبریز گفت: از نظر ما همه شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر برگزیده هستند زیرا آنها در جبهه انقلاب بوده و نیت و هدفشان تولید محتوا برای جبهه انقلاب و توسعه استان است.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی افزود: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خبرنگاران جزو مظلوم ترین قشر جامعه هستند که علی رغم مشکلات فراوان در حوزه کاری خودشان همواره صدای مردم بوده‌اند. حل مشکلات این قشر زحمتکش و پرتلاش همت مسؤولان ذیربط را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه نیز در این راستا ضمن مطالبه گری از مسؤولان خود را در کنار خبرنگاران می‌داند، گفت: طبق اذعان هیئت داوران آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ابوذر از کیفیت خوبی هم در محتوا و هم در ساختار برخوردار بوده است.

بیرام زاده ابراز داشت: بی شک زحماتی که خبرنگاران استان در ایام کرونا متحمل شدند یادآور دوران دفاع مقدس بود. خبرنگاران ما در اوج کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا جنگیدند و این جنگ همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5415647

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره ابوذر جشنواره رسانه ای ابوذر تبریز دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس ایلام زنگ انقلاب همدان خراسان رضوی گرگان جشنواره ابوذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس