Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:58:07 GMT

کاروان ایران در المپیک زمستانی به پکن رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۴۷۶

کاروان ایران در المپیک زمستانی به پکن رسید

کاروان اسکی ایران به محل برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ رسید.

به گزارش مشرق،  المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن از ۱۵ بهمن آغاز خواهد شد و کاروان ایران که شب گذشته، ۱۲ بهمن راهی محل برگزاری این بازی‌ها شد، امروز(چهارشنبه) به پکن رسید.

کاروان ایران پس از ورود به پکن و انجام تست کرونا راهی دهکده ورزشکاران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در این دوره از بازی‌ها سه ورزشکار دارد که حسین ساوه‌شمشکی و عاطفه احمدی در آلپاین و دانیال ساوه شمشکی در صحرانوردی نمایندگان اسکی ایران هستند. باقر کلهر و محمدتقی شمشکی به عنوان مربی، عباس نظریان به عنوان سرپرست کاروان و بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون هم به پکن اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت اسکی آلپاین اسکی صحرانوردی فدراسیون عاطفه احمدی پکن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس IOC تاکید کرده که تغییرات آب و هوایی می‌تواند باعث شود تاریخ بازی‌ها از تابستان به پاییز تغییر کند. در سال‌های اخیر، علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک به شدت کاهش یافته بود و تنها یک پیشنهاد برای هریک از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ وجود داشت.

باخ در اینباره گفت: "بازی های ‌۲۰۳۲ به بریزبن استرالیا تعلق گرفت و برای سال ۲۰۳۶، درخواست‌ها با تعداد دو رقمی کشورهایی که علاقه‌مند هستند، مواجه شده است. ما هرگز در چنین موقعیت مطلوبی قرار نداشتیم. هرگز به این میزان علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک ندیده بودیم."

عربستان سعودی و قطر هر دو مشتاق میزبانی بازی‌های ۲۰۳۶ هستند. همچنین اندونزی و هند نیز میزبان بالقوه هستند. باخ افزایش علاقه به میزبانی المپیک را به اصلاحاتی نسبت می‌دهد که در دوران تصدی وی انجام شد و به دنبال پایان دادن به هزینه‌های بیهوده‌ای بود که در گذشته چندین شهر میزبان را در آستانه ورشکستگی قرار داد و شهرها را وادار می‌کرد قبل از پیشنهاد درباره میزبانی تجدیدنظر کند.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین