Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا بدهی عمومی آمریکا از مرز ۳۰ تریلیون دلار عبور کرد و باید دید با این حساب هر نوزاد آمریکایی در زمان تولد چند هزار دلار بدهی دارد.

به گزارش مشرق به نقل از usdebtclock، اخیرا بدهی عمومی آمریکا از ۳۰ هزار میلیارد دلار عبور کرده و در زمان نگارش این خبر به ۳۰ تریلیون و ۵ میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به آنکه جمعیت آمریکا هم اکنون ۳۳۲ میلیون و ۵۳۵ هزار نفر است، هر نوزاد آمریکایی در بدو تولد ۹۰ هزار  ۲۲۱ دلار بدهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ بدهی به ازای هر شخص بالغی که در آمریکا مالیات می‌دهد ۲۳۹ هزار و ۸۰۸ دلار برآورد می‌شود.

در سال مالی جاری، آمریکا تا الان ۶۸۹۷ میلیارد دلار هزینه کرده و ۴۰۵۷ میلیارد دلار هم درآمد مالیاتی داشته است، با این حساب دولت فدرال هم اکنون ۲۸۳۹ میلیارد دلار کسری بودجه دارد.

البته بر اساس آمارهای غیررسمی اما واقعی کسری بودجه آمریکا هم‌اکنون ۳۰۱۰ میلیارد دلار را رد کرده است. در حال حاضر میزان بدهی آمریکا به ۱۲۸ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور رسیده و یا به عبارت دیگر ۱.۲۸ برابر تولید ناخالص داخلی آمریکاست که نسبت به دهه ۱۹۸۰، ۳.۷ برابر و نسبت به دهه ۲۰۰۰ میلادی ۲.۱ برابر شده است.

از مجموع ۳۳۲ میلیون نفر در آمریکا، ۱۵۶ میلیون نفر مشغول به کار بود و ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هم بیکار هستند. از میان افرادی که مشغول به کار هستند هم حدود ۳۲ میلیون نفر مالیات نمی‌دهند و ۱۲۴ میلیون و ۹۴۰ هزار نفر دیگر هم مالیات می‌دهند. البته آمارهای غیررسمی و واقعی تعداد بیکاران در آمریکا ۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار نفر برآورد می‌شود.

متوسط قیمت هر واحد مسکونی در آمریکا ۳۹۳ هزار دلار بوده و متوسط درآمد سالیانه کارگران عضو اتحادیه‌ها در این کشور نیز ۳۵ هزار دلار برآورد می‌شود.

تعداد کارمندان دولتی در آمریکا، هم اکنون ۲۳ میلیون و ۲۵۴ هزار نفر هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت نظام مالیاتی روز ملی جمعیت نوزاد تولد دلار بدهی آمریکا خانه قیمت دولت فدرال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میلیارد دلار هزار دلار هم اکنون هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی