Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه با باخت در بازی امشب کارمان برای صعود به مرحله پلی آف بسیار سخت شد و امیدواریم در لیگ برتر بمانیم.

عظیم جزیده امشب در حاشیه بازی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه در قالب مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با اشاره به اینکه بخشی از بازیکنانم دچار بیماری شده بودند، اظهار کرد: نمی خواهم باخت را توجیه کنم ولی فکر می کنم نبود تعدادی از بازیکنام در مسابقه امشب موجب شده بود تا کیفیت تیم پائین بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خستگی بازی های پی در پی به شکل یکشنبه و چهارشنبه و هفته ای دو بازی و عدم فرصت برای ریکاوری ذهنی و جسمی را یکی دیگر از دلایل افت تیم دانست و افزود: استرس زیاد بازی که برای یکی از بازی های حساس و تقریبا بازی مرگ و زندگی ما در این مرحله بود نیز بر کیفیت بازی اثرگذار شده بود و نمی گذاشت بازیکنانم بازی اصلی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما در امتیازات حساس و بالا نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و عملا کم آوردیم، خاطرنشان کرد: باید به صورت جدی روی این موضوع کار کنیم هر چند خستگی، بیماری، فشار و استرس و همه این عوامل در وقوع چنین رخدادی دخیل هستند.

جزیده از کم شدن شانس صعود تیم شهرداری گنبدکاووس به مرحله پلی آف مسابقات و به جمع هشت تیم برتر خبر داد و گفت: هر چند باید صبر کنیم و ببینیم در هفته های آتی چه اتفاقاتی رقم می خورد تا حداقل با بردن در یکی از بازیها بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال کشور شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس لیگ گنبدكاووس شهرداری گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد

در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.


امروز مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به چابکسواران برتر، مالکان و مربیان اهدا شد.

 روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است