Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:45:53 GMT

حریم ۶۰ متری چاف و چمخاله کاملا آزاد است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۷۹۰

حریم ۶۰ متری چاف و چمخاله کاملا آزاد است

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری لنگرود، حریم ۶۰ متری چاف و چمخاله را کاملا آزاد و بدون معارض دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۹ راه مواصلاتی به چاف و چمخاله وحود دارد که این راه ها آزاد بوده و مردم می توانند به ساحل دسترسی داشته باشند.

محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از سواحل شهرستان لنگرود، اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمهوری مبنی بر آزادسازی ۶۰ متری حریم سواحل و با توجه به تاکید استاندار گیلان بر بازدید عملیاتی از روند آزادسازی سواحل استان، اقدام به بررسی وضعیت سواحل دو بندر چاف و چمخاله کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طول نوار ساحلی شهرستان لنگرود را ۱۷ کیلومتر دانست و افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در سواحل چاف و چمخاله رویت نشد و تنها دو طرح سالم سازی مربوط به شهرداری داریم که برای استفاده عموم مردم در تمام فصول سال آزاد است.

سرپرست فرمانداری لنگرود، ایجاد هرگونه بنا در حریم ۶۰ متری سواحل را ممنوع دانست و تصریح کرد: چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی نباید سواحل را تصرف کنند و دسترسی آزاد مردم به ساحل الزامی است.

جلالی، حریم ۶۰ متری چاف و چمخاله را کاملا آزاد و بدون معارض دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۹ راه مواصلاتی به چاف و چمخاله وحود دارد که این راه ها آزاد بوده و مردم می توانند به ساحل دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای هرگونه آزادسازی، گفت: نه تنها در حریم ۶۰ متری بلکه تا ۱۵۰ متر هیچگونه معارضی وجود ندارد و برخی از تاسیسات شخصی در عرض چند ساعت جمع شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی لنگرود آزادسازی سواحل حریم ۶۰ متری چاف و چمخاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد : با توجه به بارشهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت و ورود جریان سیلاب به گرگانرود، با توجه حجم سیلاب و بمنظور کمک به مدیریت بخشی از سیلاب وارده به سد وشمگیر با استفاده ظرفیت مخزن، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریچه های اصلی سد وشمگیر باز و بخشی از آب سد تخلیه می‌شود.

بر این اساس به عموم مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود در شهرستان های آق قلا و گمیشان تاکید می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه گرگانرود و پایاب سد و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار