Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@22:51:37 GMT

رسول پناه پرپسولیس را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۸۱۶

رسول پناه پرپسولیس را محکوم کرد

حکم کمیته تعیین وضعیت در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

به گزارش ایلنا، کمیته تعیین وضعیت قرار به عدم استماع بخشی از طلب مورد ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس را در خبری رسمی اعلام کرد.

حکم قبلی از مبلغ مورد ادعای رسول پناه( دو میلیارد و چهارصد میلیون)، بخشی اعظمی از آن (۲.۲ میلیارد تومان) برای بازپس‌گیری به دادگاه‌های عمومی احاله شده بود چرا که کمیته تعیین وضعیت این دعوی را در صلاحیت خود نمی‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز در این زمینه خبر جدیدی منتشر شد که مشخص نیست که ایا ربطی به موضوع طلب ادعادی دو میلیاردی رسول پناه از پرسپولیس دارد یا خیر.

در این حکم چنین آمده: "کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس که طی دادخواستی به طرفیت مهدی رسول پناه به عنوان تجدید نظر خوانده، ضمن اعتراض به دادنامه شماه ۲۴۵۸ صادره از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که ابلاغ شده، لایحه ای را تقدیم و تقاضای رسیدگی مجدد در کمیته استیناف دارد. 

با توجه به عدم پرداخت هزینه دادرسی در مرحله تجدید نظر بر اساس بند ۳ ماده ۱۴ آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، این کمیته به موجب اخطاریه شماره ۱۴۰۰۳۱۲۴۲۱ به باشگاه مذکور ابلاغ کرد که ظرف مدت ۷ روز نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر اقدام کند.

بر همین اساس تجدید نظرخواهی(باشگاه پرسپولیس) علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص، نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مربوطه در مهلت مقرر اقدام نکرده و لایحه ای نیز ارائه نداده است. بر همین اساس رای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر اعلام شد: نظر به اخطار رفع نقض و ابلاغ آن مبنی بر پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر و عدم اقدام تجدید نظرخواه در مهلت مقرر، قرار رد تجدید نظر خواهی صادر و اعلام می شود. این قرار ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است." 

اینکه تجدیدنظرخواهی پرسپولیس به دلیل طی نشدن مراحل اداری تجدید نظرخواهی رد شده نکته‌ای است اما در این حکم اشاره‌ای به مبلغ مورد اختلاف نشده است و معلوم نیست که آیا رسول پناه می‌تواند ۲.۴ میلیارد بدهی خود را از پرسپولیس بگیرد یا کل موضوع روی همان عدد۲۶۰ میلیون تومانی است که در مرحله قبلی کمیته تعیین وضعیت در مورد آن حکم داده بود.

تماس ما با مدیران پرسپولیس تا به اینجا، به جای خاصی نرسیده اما یکی از مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس گفت: رسول پناه درخواست ۲.۷ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس کرده که ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرداخت هزینه دادرسی کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس تجدید نظر رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه صادر کرد که این آرای صادره به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان می‌شود

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه چوکای تالش نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که متقاضی اعاده در لایحه تقدیمی عنوان داشته به استناد بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اگر تیمی بعد از قرعه کشی از حضور در مسابقات انصراف دهد طبق جدول بندی جرائم، تیم‌های لیگ دسته دوم ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند در حالیکه در دادنامه صادره مبلغ جریمه ۲۰۰ میلیون تومان تعیین گردیده است. با بررسی و ملاحظه دستورالعمل صادره و امعان نظر در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به مراتب مذکور با پذیرش درخواست مستدعی اعاده دادرسی مستنداً به بندهای ۳ و۶ ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل صدرالاشاره ضمن نقض دادنامه صادره از این کمیته، حکم به محرومیت باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی و پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه نوین سرخ پوشان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به برائت باشگاه آرکا فوتبال تبریز مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نام های آقایان محمد امین خدایی پرهام فدایی در بازی دو تیم از سری مسابقات رده سنی ۱۸ سال مناطق کشوری صادر گردیده است با توجه به مندرجات پرونده و ملاحظه پاسخ استعلام واصله از دبیرخانه سازمان لیگ فوتبال و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229931 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • جریمه نقدی پرسپولیس و ۳ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه انضباطی آلومینیوم و پرسپولیس
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ سرخ‌ها محکوم به پیروزی هستند
  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان