Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@17:32:12 GMT

مخبر: محدودیت‌های کرونایی به سرعت اعمال شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۰۹۲۴

مخبر: محدودیت‌های کرونایی به سرعت اعمال شود

معاون اول رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اُمیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال شود.

به گزارش فارس، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و بر اعمال دقیق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای مقابله با سویه جدید اُمیکرون تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و رییس جمعیت هلال احمر حضور داشتند، تصریح کرد: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اُمیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال و انجام شود.

وی از وزارتخانه های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست در نشستی مجازی با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، رویه اعمال محدودیت ها را مطابق مصوبات ستاد ملی با یکدیگر هماهنگ کرده و با همکاری همه دستگاه های ذیربط و اطلاع رسانی دقیق به مردم از گسترش سویه جدید این بیماری جلوگیری کنند.

در این جلسه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سرعت بالای انتقال و انتشار سویه جدید اُمیکرون، گزارشی از جدیدترین آمار میزان بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر و همچنین وضعیت رنگ بندی کرونایی و میزان تزریق واکسن در هفته اخیر ارائه کرد.

همچنین اعضای این جلسه تأکید کردند که با توجه به انتقال پذیری بالا و ماندگاری بیشتر این سویه جدید بیماری کرونا در محیط، اماکن و سطوح ضروری است تا آحاد جامعه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در کنار تزریق دوز سوم واکسن در راستای کمک به دولت و به ویژه کادر درمان و نظام سلامت برای مقابله با سویه اُمیکرون همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از جدیدترین نظرسنجی مرکز افکار سنجی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم در زمینه اتخاذ روش ها و محدودیت های جدید کرونایی ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه نیز پیشنهادات لازم برای چگونگی جلوگیری از شیوع سویه اُمیکرون و همچنین حمایت و پشتیبانی های لازم از کادر درمانی کشور جهت طرح در ستاد ملی کرونا جمع بندی شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا مخبر سویه جدید ا میکرون مصوبات ستاد ملی ستاد ملی کرونا مقابله با سویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد

ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی ورامین از جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با ریاست رضا فرازی مدیر جهاد کشاورزی و روسا و کارشناسان ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین عنوان کرد: جلسه ستاد برداشت با حضور اعضا ستاد در شهرستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت برداشت محصولی با کیفیت برگزار شده است.

فرازی در ادامه اظهار کرد: سالانه با شروع فصل برداشت حدود ۱۵۰ کمباین بومی و مهاجر در شهرستان نسبت به برداشت غلات فعالیت خود را آغاز می کنند که با مدیریت و پشتیبانی مناسب ناوگان برداشت غلات و کمباین‌ها، برنامه های نظارتی جهت معاینه فنی کمباین‌ها در راستای کاهش افت ریزش در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: مراکز خرید غلات اعم از دولتی و خصوصی با شروع فصل برداشت جهت خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان حتی در ایام تعطیلات آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین در پایان تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور جهت کنترل و جلوگیری از خروج محصولات از شهرستان هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی