Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دانشکده علوم و هشت پروژه زیرساختی پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد، همچنین مرکز حمایت از نوآوری و فناوری با حضور علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان شهرستان گناباد افتتاح شد.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص عنوان کرد: دانشکده علوم مجتمع آموزش عالی گناباد با مساحت ۸۷۰۰ متر مربع بزرگترین پروژه مجتمع بوده که از کل مساحت آن ۳۵۰۰ متر مربع فضای آموزشی شامل ۳۰ کلاس‌ درس، ۱۰ آزمایشگاه، سه سایت کامپیوتر و کتابخانه و ۱۷۰۰ متر مربع فضای اداری شامل امور اداری، امور آموزشی، امور مالی و اتاق اساتید و همچنین ۳۵۰۰ متر مربع فضای تاسیساتی و خدماتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مصطفی موسوی‌زاده افزود: پروژه احداث دانشکده علوم از سال ۹۴ آغاز و در ۶ فاز طراحی شد که خوشبختانه هم‌اکنون به لحاظ ابنیه این پروژه کامل شده است.

وی گفت: برای پروژه دانشکده علوم حدود ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب و هزینه شده که از این میزان حدود ۱۸ میلیارد تومان برای زیرساخت‌ها و بقیه نیز برای تکمیل دانشکده علوم صرف شده است.

موسوی‌زاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، افتتاح و راه‌اندازی کامل از پردیس مجتمع نیز به زودی محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که در حال حاضر برای بهره‌برداری کامل از پردیس وجود دارد، برق‌رسانی از پست برق تا دانشگاه است که امیدواریم به زودی توسط ادارات متولی این موضوع به سرانجام برسد.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد تصریح کرد: ساختمان مجتمع تاکنون به صورت استیجاری بوده و به دلیل کمبود اعتبارات مهیا کردن پردیس دانشگاه بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز مهیا نشده ولی در ۲ سال گذشته علی‌رغم مشکلات اعتباری شدید کشور، جذب اعتبارات حداکثری انجام شد و در تلاش هستیم که پردیس دانشگاه به زودی به بهره‌برداری کامل برسد.

موسوی‌زاده تأکید کرد: جهت توسعه هر چه بیشتر مجتمع آموزش عالی گناباد سعی کردیم ۲ موضوع اصلی را پیش ببریم؛ یکی موضوع ارتقای مجتمع به دانشگاه که تقریبا در مراحل نهایی است و موضوع دیگر بهره‌برداری از پردیس دانشگاه است که با به سرانجام رساندن این ۲ موضوع زمینه برای توسعه بیشتر دانشگاه فراهم شده و خواهیم توانست به عنوان دانشگاهی موثر در سطح منطقه و کشور شناخته شویم.

وی یادآور شد: مجتمع آموزش عالی گناباد در سال ۸۹ و با عنوان مرکز آموزش مجوز دریافت کرد و با پذیرش دانشجو در ترم بهمن ۸۹ آغاز به کار کرد؛ در سال ۱۳۹۹ از مرکز آموزش عالی به مجتمع آموزش عالی تبدیل شد و در حال حاضر نیز ۳۰۰۰ دانشجو، ۵۵ عضو هیات علمی و ۸۰ کارمند در این مجتمع مشغول فعالیت هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها و با جذب کارمندان مجرب و همچنین افزایش جذب هیات علمی خدمات موثری در ابعاد مختلف به جامعه، صنعت و سازمان‌های مختلف ارائه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانشگاه گناباد خبرهای شهرستان گناباد مجتمع آموزش عالی گناباد دانشکده علوم بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری