Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت، دکتر علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در حکمی محمدمهدی عزیززاده را به عنوان مشاور امور اجرایی خود منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
با عنایت به تکالیف متکثر و ماموریت های راهبردی که از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به معاونت قرآن و عترت ابلاغ شده است و با توجه به تعهد، توانمندی و تجارب موفق جنابعالی در مدیریت امور قرآنی و نظر به شناخت تفصیلی جنابعالی از ساختار و وظایف معاونت به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور امور اجرایی» معاونت قرآن و عترت منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین تا زمان تعیین رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی، جنابعالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست آن اداره کل امور محوله را پیگیری فرمایید.

گفتنی است؛ در آیین معارفه عزیززاده که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، از زحمات و تلاشهای محسن شریفی، مشاور پیشین امور اجرایی این معاونت تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت قرآن و عترت امور اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک