Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با افزایش شدید تعداد سگ‌های ولگرد در سطح شهر اهواز، مراجعات مربوط به حیوان گزیدگی به بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، طی ده ماه اخیر، ۱۸۶۷ مورد حیوان گزیدگی در اهواز اتفاق افتاده که جدای از صدمات جبران ناپذیر جسمی و روحی هزینه ای بالغ بر ۱۸میلیارد تومان روی دست حوزه سلامت گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش نارضایتی مردمی، شبکه بهداشت اهواز خواستار ورود دادستان عمومی و انقلاب اهواز و پیگرد قضایی شهرداری اهواز شد.

در نامه شبکه بهداشت آمده است:

" وظیفه ساماندهی سگ‌های ولگرد بر عهده شهرداری اهواز است؛  وفور سگهای بلاصاحب و افزایش چشمگیر موارد حیوان گزیدگی در سطح شهر موجب ایجاد بستر بیماری‌های خطرناک و ایجاد رعب و وحشت و عدم امنیت روانی شهروندان شده است.

این موضوع در جلسات متعدد شورای سلامت شهرستانی و استانی مطرح شده اما متاسفانه تاکنون اقدام موثری از سوی شهرداری اهواز به عمل نیامده است."

به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ۱۸ مرداد سال جاری سرقت کلیه امکانات، وسایل و تجهیزات سایت عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب شهرداری اهواز را اعلام کرد و گفت: اعضای شورای شهر به این مسائل آگاه هستند و این موضوع به جد پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟