Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@18:58:28 GMT

مدارس و دانشگاه های ۶شهر نارنجی خوزستان غیرحضوری شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۱۳۲۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا ولی اله حیانی روز چهارشنبه در نشست اضطراری قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی که بر استان حاکم شده است فرایند آموزش در کلیه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و کلیه سطوح دانشگاه ها به استثنای دوره تکمیلی در ۶ شهرستان اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، امیدیه و ایذه به مدت یک هفته غیر حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به هم استانی های عزیز توصیه می کنیم که بحث رعایت شیوه نامه ها از جمله زدن ماسک و فاصله اجتماعی و عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مراکز واکسیناسیون ما آماده ارائه خدمات هستند لذا آن دسته از افرادی که نوبت دُز سوم آنها فرا رسیده باید به مراوز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن شان را تز یق کنند همچنین از آنهایی که هنوز دوز دوم را نزده اند خواهش می کنم سریعا واکسن خود را تزریق کنند.

وی افزود: از کلیه صنوف و فعالیت هایی که با مردم سر و کار دارند تقاضا داریم بر اساس طرح اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی وظایف خود را دقیق انجام دهند. تخطی از طرح اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی تخلف محسوب می شود و برابر مقررات با این صنوف برخورد می شود.

حیاتی گفت: افراد خدمت دهنده و گیرنده در رستوران ها حتما باید ۲ دُز واکسن زده باشند و تالارهای پذیرایی باید با ظرفیت مشخصی پذیرای مراجعین باشند همچنین کارکنان ادارات باید ۲ دُز واکسن زده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و بر اساس آیین نامه تخلفات اداری با آنها برخورد می شود.

وی در پایان افزود: همه باید این محدودیت ها را جدی بگیریم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

در حال حاضر ۶ شهرستان خوزستان نارنجی، ۱۵ شهرستان زرد و ۶ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تعطیلی مدارس مدرسه مجازی خوزستان دانشگاه ها تعطیلی دانشگاه ها ستاد ملی کرونا مدارس غیرحضوری بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط تصمیم‌ گیری اعمال محدودیت‌ ها در خصوص مدارس دانشگاه و رستوران‌ ها تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ ها سراسری نیست تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در گرو یک تصمیم درخواست داریم تا از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود وزیر علوم: بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به تایید ستاد ملی کرونا است +فیلم آموزش از راه دور یک میلیون دانش‌آموز در شرایط شیوع کرونا ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها مدارس و دانشگاه های ۶شهر نارنجی خوزستان غیرحضوری شدند ۷شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند اومیکرون وضعیت کیش را قرمز کرد حرکت های نادرست زبان بدن آموزش رمزگذاری پوشه های ویندوز قارچ سبز نئونی! +عکس آخرین قیمت دستگاه آبمیوه گیری (جدول) اخبار خوش عشقی، برای بورسی ها ۲۰درصد از مبتلایان کرونا کودکان هستند رشد چشمگیر فعالیت های شبکه تزوس بررسی تضامین امنیتی اوکراین بین پوتین و جانسون افزایش سطح روابط تجاری طالبان و ایران صنعت تراشه، میدان جدید رقابت آمریکا و چین هجوم ملخ‌های صحرایی از اواخر اسفند ورود سامانه بارشی جدید از جمعه عادتی که منجر به سکته‌ قلبی می‌شود تاکید بر اعمال محدودیت ها مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا تور ازمیر چند؟ (جدول) جدیدترین رنگ‎بندی کرونایی کشور افزایش مبتلایان اومیکرون شکستن ناگهانی میز در برنامه زنده شبکه ورزش + فیلم خرید زمین در متاورس / سودآور یا زیان‌بار؟ نرخ مالیات بر سیگار تعیین شد ۲ اشتباه عجیب حامد لک در بازی دوستانه با پیکان واحدهای صنعتی تازه نفس به میدان می آیند جدیدترین قیمت لنت ترمز در بازار (جدول) احمد گوهری به پرسپولیس پیوست اسکن ریه در جهش سویه اومیکرون ضرورت ندارد تخصیص مشوق‌هایی برای توزیع سود سهام در سجام توسط ناشران ارسال ناو برای حمایت از امارات اوپک پلاس با ۴۰۰ هزار بشکه افزایش تولید موافقت کرد کلمبیا کنترل مالیات بر استفاده از رمزارزها را تشدید می کند آخرین نرخ اجاره در محله سوهانک تهران پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ قیمت وام مسکن در آستانه رکورد شکنی دوباره / موج خرید مسکن ادامه دارد! عضو کرونایی شورای شهر: حال خوشی ندارم اما حضور در جلسه یعنی جهاد! افزایش قدرت موتور خودرو با تکنولوژی VTEC شرکت‌های فناوری زیر ذره‌بین وال استریت / سود گوگل از تبلیغات دو برابر شد مدیرعامل کروز: با قدرت به تولید ادامه می دهیم شاسی بلند چینی چند؟ (جدول) دستگاه بخور گرم چند؟ (جدول) آموزش استیکینگ (stakaing) دی وای دی ایکس (DYDX) حملات سایبری به صدا و سیما / هک یا عامل انسانی؟ کف و سقف عیدی کارگران چقدر است؟ یخبندان در ۲۱ مرکز استان پروازهای ترکیه و ارمنستان از سر گرفته شد علت اصلی تصادفات این هفته چه بود؟ پادکست عصرگاه اقتصادآنلاین ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ پیش بینی بورس هفته آینده / رشد شاخص کل ادامه دار است؟ ۷ نکته طلایی برای افزایش عمر موتور خودرو DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدرسه مجازی خوزستان دانشگاه ها تعطیلی دانشگاه ها ستاد ملی کرونا مدارس غیرحضوری مدارس و دانشگاه اعمال محدودیت دانشگاه ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی برای ۵ استان غربی کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

صدا و سیما در خبری نوشت: براساس این هشدار، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و پنج‌شنبه هم استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بروز این پدیده خواهند بود.

لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامدهای احمالی این سامانه است.

احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901305

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان