Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان امام جمعه آبادان با بیان اینکه امام محمد باقر (ع) یادگار کربلا است، گفت: امام محمد باقر (ع) از ما می خواهند با اعمال، کردار و اخلاقمان شیعیان خوبی برای آنها باشیم نه اینکه تنها با شعار بگوییم شیعیام این بزرگواران هستیم.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک حلول ماه رجب و سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: امام محمد باقر و امام صادق (ع) فرصتی پیدا کردند و مدرسه علوم اهل بیت (ع) را گسترش دادند و اسلام ناب را به جهانیان معرفی کردند

وی افزود: امام محمد باقر (ع) در چهار سالگی در کربلا حضور داشت و یادگار کربلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیارت عاشورا میراث ایشان است. 

غبیشاوی بیان کرد: اهل بیت (ع) به ویژه امام محمد باقر (ع) از ما می خواهند با اعمال، کردار و اخلاقمان شیعیان خوبی برای آنها باشیم نه اینکه تنها با شعار بگوییم شیعیام این بزرگواران هستیم.

امام جمعه آبادان بهترین الگوی جوانان را اهل بیت (ع) دانست و گفت: در ایام صفات ائمه اطهار (ع) در فضای مجازی منتشر می شود که جوانان می توانند با استفاده از این ظرفیت آشنایی بیشتری با ویژگی های ائمه اطهار (ع) پیدا کنند.

وی با اشاره به مصادف شدن ولادت امام محمد باقر (ع) با حلول ماه رجب بیان کرد: رجب ماه استغفار و عبادت است؛ انسان در این ماه دل خود را تز پلیدی ها خالی می کند. 

غبیشاوی با بیان اینکه درک این ماه سعادتی برای انسان است، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرماید رجب نهری در بهشت است که شراب آن از عسل شیرین تر و از شیر سفید تر است. سال هاست سنت حسنه اعتکاف در این ماه اجرا می شود و خیلی از جوانان در مساجد به تزکیه نفس می پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری امام محمد باقر امام محمد باقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)