Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقه دو تیم هوادار تهران و استقلال دو بار به تعویق افتاد اولین مرتبه به خاطر تعداد زیاد بازیکنان کرونایی استقلال و مرتبه دوم به دلیل دعوت بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی و حالا استقلال باید اولین بازی دور برگشت خود را با تاخیری چند روزه در کرج برگزار کند. با اعلام رای کمیته استیناف استقلال ۳۵ امتیازی و صدرنشین لیگ برتر باقی‌ماند، شاید نتیجه این مسابقه تاثیری در وضعیت آبی‌پوشان در جدول لیگ نداشته باشد اما شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال قهرمانی در پایان فصل هستند بنابراین با تمام توان برای پیروزی به میدان خواهند رفت تا فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس به ۳ امتیاز برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حریف آبی‌پوشان اما تیمی سختکوش و جنگنده است تیمی که برای اولین فصل به لیگ برتر آمده و در نیم فصل اول نیز با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده با این حال برخی از کارشناسان از شیوه بازی تیم هوادار تعریف می‌کنند و در بازی رفت دو تیم هم هوادار اگرچه یک بر صفر بازنده شد اما فوتبال چشم نوازی را به نمایش گذاشت. با این حال هوادار دو بازی آخرش در لیگ برتر را با شکست مقابل گل‌گهر و نفت آبادان به پایان رسانده و رضا عنایتی دوست ندارد تیمش سومین شکست متوالی‌ را مقابل استقلال متحمل شود. 

استقلال اما تنها تیم بدون شکست لیگ برتر است که زهردارترین خط حمله با ۲۴ گل زده و مستحکم ترین خط دفاع لیگ را با ۵ گل خورده دارد. بنابراین هوادار فردا روز دشواری پیش رو دارد زیرا آبی پوشان نسبت به اولین بازی فصل خود هماهنگ‌تر و قدرتمند‌تر شده‌اند و در دو بازی آخر خود در لیگ برتر ۶ گل زده‌اند. آنها ۳ گل به مس رفسنجان و ۳گل هم به نفت مسجدسلیمان زدند شاید اگر کرونا یقه بازیکنان استقلال را نمی گرفت برای آبی‌پوشان انجام بازی در موعد مقرر بهترین فرصت بود چون آنها در اوج آمادگی بودند هرچند رضا عنایتی سرمربی هوادار هم نسبت به تعویق بازی معترض بود و می‌گفت از این مساله تیمش ضرر کرده زیرا دیرتر از سایر تیم‌ها به تعطیلات نیم فصل می‌رود.

بازی فردا یک چهره ویژه هم دارد. بابک مرادی هافبک نیم فصل استقلال که به هوادار پیوسته و انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش دارد البته هوادار بازیکن استقلالی کم ندارد به جز عنایتی سرمربی خودش که زمانی مهاجم استقلال بوده محمد قاضی، روح الله باقری و داریوش شجاعیان از دیگر استقلالی های سابق تیم هوادار هستند. آخرین بازی از هفته شانزدهم قطعا در کانون توجه قرار می‌گیرد زیرا در آن روز هیچ مسابقه فوتبال دیگری برگزار نمی‌شود و همه توجه‌ها به این بازی خواهد بود.

تیم داوری مسابقه به شرح زیر است:

داور: سیدعلی اصغر مومنی

کمک‌ها: سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی

داور چهارم: سعاد وفاپیشه

ناظر داوری: رسول فروغی

جدول لیگ برتر:

۱- استقلال ۳۵ امتیاز

۲- پرسپولیس ۳۵ امتیاز

۳- سپاهان ۲۹ امتیاز

………..

۱۵-نفت مسجدسلیمان یازده امتیاز

۱۶- پدیده مشهد ۵ امتیاز

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آبی پوشان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه هفته گذشته بود که دیداری حساس از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول، میان تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان برای در اختیار گذاشتن استادیوم غدیر به دو تیم برگزار نشد.

موضوعی که با جار و جنجال شدیدی همراه شد و صدای اعتراض تیم‌های مدعی نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان که رقابت سختی با فجرسپاسی دارند، بلند شد. سیاوش اکبرپور و باشگاه استقلال ملاثانی به اقدام همتایان خود در باشگاه استقلال خوزستان به شدت معترض بوده و اعتقاد داشتند که هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری بازی در این استادیوم از قبل انجام شده بود.

حالا نیز رأی کمیته انضباطی درخصوص این مسابقه صادر گردیده که طی آن، مسابقه دو تیم می‌بایستی تکرار شود. در این رأی آمده است:

درخصوص گزارش سازمان لیگ فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز، نظر به اینکه بر اساس مکاتبات صورت گرفته از سوی باشگاه آبی پوشان جنوب با سازمان لیگ ورزشگاه تختی و غدیر اهواز به ترتیب به عنوان اولویت اول و دوم محل برگزاری مسابقات به عنوان میزبان در فصل جاری معرفی و تا کنون نیز تعداد 3 مسابقه در ورزشگاه تختی و 8 مسابقه در ورزشگاه غدیر برگزار گردیده است که این امر مؤید پذیرش استادیوم غدیر اهواز به عنوان دومین ورزشگاه باشگاه آبی پوشان جنوب در برگزاری مسابقات از سوی مسئولین باشگاه استقلال خوزستان به عنوان بهره‌بردار قراردادی ورزشگاه اخیر الذکر می‌باشد و از طرفی باتوجه به اینکه در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی دو تیم به دلیل عدم رفع مشکلات استادیوم تختی با اعلام مدیر تیم آبی پوشان جنوب و تاییدیه نماینده هیئت فوتبال استان، استادیوم غدیر به عنوان ورزشگاه برگزاری مسابقه معرفی و به تایید و امضا حاضرین در جلسه رسیده، علی‌رغم حضور بازیکنان دو تیم، داوران و فراهم بودن شرایط برگزاری، به دلیل عدم بازگشایی درب استادیوم غدیر از سوی بهره بردار آن و با عنایت به اینکه اقدام باشگاه استقلال خوزستان به عنوان شخص ثالث علت اصلی و خارج از اراده باشگاه میزبان در عدم برگزاری مسابقه تشخیص داده می‌شود، در نتیجه باتوجه به بند 5 ماده 14 آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1398 و همچنین مفهوم مخالف از ماده 62 مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز تماماً با هزینه باشگاه میزبان در محلی خارج از استان خوزستان با تشخیص سازمان لیگ صادر میگردد.

همچنین با توجه به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص عدم امکان موافقت با برگزاری سایر مسابقات باقیمانده تیم آبی پوشان جنوب در ورزشگاه غدیر، مسابقات باقیمانده که تیم اخیر الذکر در فصل جاری میزبان می‌باشد در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ باید برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟