Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:05:03 GMT

کاناوارو: مقصد بعدی‌ام لیگ یکی از این سه کشور است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۱۴۶۲

کاناوارو: مقصد بعدی‌ام لیگ یکی از این سه کشور است

فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا، می‌گوید قصد دارد در لیگ یکی از سه کشور ایتالیا انگلیس یا اسپانیا مربیگری کند.

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار فابیو کاناوارو بعد از خداحافظی با دنیای فوتبال به مربیگری روی آورد و چند سالی را در آسیا و باشگاه هایی نظیر گوانگژو اورگراند، النصر و تیانجین سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین دو بازی را به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی چین حضور داشت اما به نظر می رسد که اکنون قصد دارد چالش جدید خود را در فوتبال اروپا تجربه کند.

 

کاناوارو در مصاحبه ای پیرامون آینده مربیگری خود گفت: "من دوران بسیار خوبی در آسیا داشتم اما بهترین باشگاه ها و سرمربیان در اروپا هستند بنابراین من هم می خواهم یکی از بهترین ها باشم و با آنها رقابت کنم. گاهی اوقات مردم فکر می کنند من تجربه حضور در اروپا را ندارم و آن را نمی شناسم اما این فوتبال است. من می دانم که در این باشگاه ها و رختکن آنها چه می گذرد. من افتخار می‌کنم که اورتون و واتفورد نیز به دنبال مذاکره با من بودند و از این مسئله قدردانی می کنم."

 

 

 

 

کاناوارو در ادامه گفت: "می دانم که اکنون جایی برای اشتباه وجود ندارد، باید یک باشگاه مناسب را انتخاب کنم؛ یک باشگاه در انگلیس، ایتالیا یا اسپانیا‌. اکنون همه می خواهند در مدت زمان کوتاهی نتایج بزرگی کسب کنند، بنابراین من باید از باشگاه مطمئن باشم.  حتی اگر یک باشگاه کوچک باشد، برایم مهم نیست زیرا فقط می‌خواهم مربی شوم تا بتوانم تجربیاتم را به اشتراک بگذارم.  من واقعاً مطمئن هستم که می توانم کار خوبی انجام دهم."

 

تنها چند هفته پس از قهرمانی در جام جهانی 2006 با ایتالیا، کاناوارو یوونتوس را در بحبوحه رسوایی کالچوپولی به مقصد رئال مادرید ترک کرد، اما می توانست مسیر حرفه ای متفاوتی داشته باشد. او در این باره گفت: "یکی از دوستانم با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا به چلسی می روم و می دانستم که آنها علاقه‌مند هستند اما در نهایت به مادرید نقل مکان کردم و البته فابیو کاپلو آنجا بود.

 

 

 

 

به هر حال، این گذشته است. الان مربی هستم و عاشق آن. اما الان 14 ساعت در روز کار می کنم و واقعا تشنه این هستم که مربی خوبی باشم. این هدف من است."

تیم ملی روسیه کاپلو (سرمربی) فابیو کاناوارو گوانگژو اورگرانده چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی روسیه کاپلو سرمربی فابیو کاناوارو گوانگژو اورگرانده چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد