Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@10:58:31 GMT

کاروان لجستیک ارتش آمریکا در جنوب عراق هدف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۱۶۱۹

کاروان لجستیک ارتش آمریکا در جنوب عراق هدف قرار گرفت

در ادامه حمله به نظامیان اشغالگر آمریکایی، یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانال تلگرامی صابرین نیوز، یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در مسیر ناصریه و المثنی در جنوب عراق مورد هدف قرار گرفت.

گروهی به نام فیلق الولایه در عراق مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون جزئیات بیشتری در مورد این حمله منتشر نشده است.

پیش از این کاروان‌ها و پایگاه‌های آمریکا در عراق بارها مورد حملات نیروهای عراقی قرار گرفتند. به دنبال شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مردم عراق خواستار اخراج کامل نظامیان اشغالگر آمریکایی از کشور خود هستند.

آمریکا هرچند مدعی شده که تا پایان دسامبر ۲۰۲۱ تمام نیروهای رزمی خود را از عراق خارج کرده است اما بسیج مردمی عراق اعلام کرده که ۲۵۰۰ نظامی آمریکایی همچنان در عراق حضور دارند و تنها عناوین آنها از «رزمی» به «مستشاری» تغییر کرده است. گروه‌های مقاومت عراق تاکید کرده‌اند که تمام نظامیان آمریکایی تحت هر عنوانی باید خاک عراق را ترک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود با موشک مناسب که به نام آن اشاره نشده، هدف قرار گرفته است.
در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است که یک کشتی نفتی انگلیسی به نام (ANDROMEDA STAR) در دریای سرخ نیز با موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این سری از عملیات برای یاری ملت مظلوم فلسطین و نیز حمله آمریکا و انگلیس به کشورمان صورت گرفته است.
در پایان این بیانیه نیز تأکید شده که عملیات نظامی ارتش یمن تا شکسته شدن محاصره غزه و توقف حملات به آن ادامه خواهد یافت.
ساعاتی پیش بود که یک مقام آمریکایی به شبکه «سی بی اس» این کشور، سرنگونی پهپاد ارتش ایالات متحده در سواحل یمن را تأیید کرد.
این مقام آمریکایی البته اشاره‌ای به علت سرنگونی نکرد و نگفت به خاطر نقص فنی بوده یا هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته است.
این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.
ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح