Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یکی از ارزشمندترین رویکردهای ایران پس از انقلاب اسلامی عدم رویارویی ورزشکاران کشور با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی در میادین ورزشی بوده است. این حرکت جمهوری اسلامی دارای ابعاد مختلف حقوق بشری و میهن‌دوستانه است، چرا که کشوری به نام اسرائیل وجود خارجی ندارد. این رژیم منحوس چندین دهه است فلسطین را غصب کرده و این ملت آزاده را به بند کشیده و روزی نیست که مرد، زن یا کودکی در فلسطین اشغالی به خاک و خون کشیده نشود و همه این تعدی‌ها در سکوت محض سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی حامی حقوق بشر صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست که ورزشکاران و قهرمانان کشورمان در رشته های مختلف در میادین مختلف بین المللی نمایندگان این رژیم منحوس را به رسمیت نمی‌شناسند و مقابل آنها حاضر به مبارزه نمی‌شوند، هرچند این موضوع با حواشی زیادی هم روبرو بوده و محرومیت‌هایی هم به وجود آورده است،‌ اما پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی چیزی نیست که بتوان به راحتی و تنها به خاطر یک مدال و عنوان از آنها دست کشید. این حرکت به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا شناخته می‌شود و ملت‌های آزاده و ورزشکاران حامی فلسطین هم آن را الگوی خود قرار داده و با افتخار برابر صهیونیست‌ها حاضر به مبارزه در میدان ورزش نمی‌شوند و به نوعی یک اتحاد برای تحقیر این رژیم جعلی شکل گرفته است.

در تازه ترین مورد و همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو «فتحی نورین»، جودوکار معروف الجزایری پس از اینکه در قرعه‌کشی دور دوم رقابت‌های جودو قرار بود با «توهر بوتبول» نماینده اسرائیل رقابت کند، رسما از بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ انصراف داد. این اتفاق بازتاب‌های زیادی در دنیا داشت و الجزایری‌ها او را به عنوان قهرمان ملی قلمداد کردند.

در این بین برخی دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس در یکی دو سال گذشته در پی عادی سازی روابط با این غده سرطانی هستند، اما رفتارهای آنها ( مبارزه جودکار زن عربستانی با حریف اسرائیلی ) با واکنش شدید ملت‌های آزاده و جبهه مقاومت روبرو شد. عمار بن یخلف، مربی تیم ملی جودو الجزایر در المپیک اعلام کرد: «این تیم با هدف ابراز مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و حمایت از مسئله فلسطین از این دور از بازی‌های المپیک انصراف داد.»

اگر بخواهیم به اهمیت مقابله با همین خوی وحشیانه و تعدی‌گر رژیم صهیونیستی، اشاره کنیم، امام خمینی(ره) فرموده‌اند: اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم و اسلام و مردم فلسطین برای من از مدال طلای المپیک بیشتر اهمیت دارند.

رهبر انقلاب نیز در این باره فرموده‌اند: ورزشکار سربلند ایرانی نمی‌تواند به‌خاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار دست بدهد و عملاً او را به‌رسمیت بشناسد. این موضوع سابقه دارد و در گذشته هم ورزشکاران کشورها از مسابقه با نمایندگان رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی امتناع می‌کردند و بعد از مدتی هم آن رژیم از بین رفت و رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد