Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@01:59:59 GMT

خبری مهم از نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۱۷۳۱

خبری مهم از نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه پرسپولیس کار سختی برای گرفتن بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی دارند.

درحالی که کمتر از ۱۰ روز به پایان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده، باشگاه پرسپولیس تنها احمد گوهری را به خدمت گرفته است و اکثر بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی جذب نشدند و گرفتن بازیکن در نیم فصل درحالیکه بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه‌هایشان هستند، بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها هم به همین دلیل به سختی حاضر به فروش ستاره‌های خود در نیم فصل می‌شوند. مگر اینکه پول زیادی دریافت کنند و یا با بازیکنان مازاد سایر تیم‌ها معاوضه ای انجام دهند. یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات زمستانی نام چند بازیکن سرشناس را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد تا مقدمات حضور این بازیکنان را در این تیم فراهم کند ولی این اتفاق تا این لحظه رخ نداد. همانطور که می‌دانید جذب بازیکنانی چون شیمبا، دانیال اسماعیلی‌فر، شهریار مغانلو، پیمان بابایی و… که هرکدام با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و باشگاه‌های آن‌ها هرگز راضی نمی‌شوند رضایتنامه این بازیکنان را برای باشگاه پرسپولیس صادر کنند کار بسیار سختی است. همین باعث شده عملا تمام مذاکرات درویش برای جذب بازیکن به بن بست رسیده و حتی با جواب‌های عجیب و غریبی نیز از سوی باشگاه‌های طرف مذاکره مواجه شود.

در همین ارتباط خبردار شدیم یحیی گل‌محمدی لیست جدیدی به درویش ارائه داده است. لیستی که باشگاه با توجه به وضعیت مالی‌اش بتواند برای انتقال آن‌ها اقدام کند. با توجه به همین موضوع یحیی گل‌محمدی پس از جمع بندی با دستیارانش، تصمیماتی درباره نقل و انتقالات و گزینه‌های مدنظر اتخاذ کرده است و در واقع به سراغ پلن‌بی خود در نقل و انتقالات رفته است.

به این ترتیب سرمربی سرخ‌ها خواستار اقدام فوری برای جذب بازیکنان مد نظرش شده است.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس نقل و انتقالات پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات یحیی گل محمدی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند