Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم «بیرو» با حضور دکتر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، انجام شد.

دکتر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: معاونت فرهنگی ما در حال برنامه‌ریزی است و به نظر من یکی از بهترین راه‌های تبلیغ و ترویج و فرهنگ سازی و اصول درست ورزش همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من این فیلم بسیار آموزنده و هم برای کادر فنی و هم برای ورزشکاران و هم برای ما دست اندرکاران مفید بود. البته بخشی از زندگی چیزی است که در این فیلم نشان داده شد و برای ما هم بسیار کاربردی بود.

او افزود: بخشی از راه‌های رسیدن به اهداف ما تهیه همین فیلم‌ها به شیوه‌های مختلف است که می‌تواند کوتاه باشد، فیلم سینمایی، سریال و یا همین داکیودرامی که امروز با هم دیدیم. اشکال مختلفی وجود دارد که در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلم بسیار کاربردی بود و من لذت بردم و برای من به شخصه هم بسیار آموزنده بود.

سجادی خاطرنشان کرد: در مقطعی انیمیشنها کارکرد داشت. اگر به خاطر داشته باشید انیمیشن فوتبالیست‌ها که از ژاپن وارد شده بود بسیاری از افراد را برای گرایش به ورزش تشویق کرد به ویژه در رشته فوتبال اما امروز در دنیا کمی رویکردها تغییر کرده است. انیمیشن در جای خود و بازیهای اسپورت و الکترونیکی در جای خود حتی در هیبت و جایگاه بازیهای آسیایی رشته‌ای اسپورت را داریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تهیه و ساخت و اکران این نوع فیلم‌ها با این نوع نگاه ارزشمند که ما سراسر ارزش و تلاش را دیدیم و سراسر اتفاقاتی را دیدیم که ورزشکاری می‌خواست به هدف برسد و رسید و مردم عزیر ما نیز قدردان این نوع ورزشکاران هستند، این کارها باید به تصویر کشیده شود و در تاریخ ورزش ایران شکل گیرد. این مسئله در مورد تمامی ورزش‌ها صدق می‌کند مانند ورزش‌های آبی، رزمی، ورزش انفرادی، در بین ورزش های گروهی، فوتبال طرفداران بسیاری دارد و... می دانم که این ورزش ها بسیار جذاب هستند.

وی در پایان گفت: امروز جای آقای بیرانوند خالی بود و امیدواریم به زودی حال ایشان بهتر شود اما اکران این فیلم با حضور خود ایشان می‌توانست بسیار مفید باشد؛ جای ایشان سبز. من به سهم خودم استفاده کردم و امیدواریم بتوانیم در وزارت ورزش این راه را ادامه بدهیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان برنا تبلیغ فرهنگ سازی انیمیشن ژاپن فوتبال انیمیشن بازی بازی ایران فوتبال وزارت ورزش ایران تبلیغات جشنواره فیلم فجر فوتبال وزیر ورزش و جوانان علیرضا بیرانوند بیرو ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902730

دیگر خبرها

  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم