Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر با اکران دو فیلم «برف آخر» و «لایه‌های دروغ» به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در روز سوم جشنواره فیلم فجر بهادری جهرمی سخنگوی دولت یکی از مهمانان ویژه خانه جشنواره بود. علاوه بر بهادری جهرمی حضور محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان نیز از نکات جالب توجه درباره روز سوم جشنواره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز امین حیایی برای اکران فیلم «برف آخر» به خانه جشنواره آمد که در حاشیه نشست این فیلم درباره «قاتل و وحشی» گفت: من احساس می‌کنم «قاتل و وحشی» در زمان خود اکران خواهد شد و حتما این موضوع زمان خود را دارد. لابد برای این فیلم خدا صبری خواسته تا در زمان خود اکران شود چون به هر حال فیلم ساخته شده است و مسلما نمایش آن اتفاق خواهد افتاد.

دومین فیلمی که روز سوم در خانه جشنواره اکران شد، فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» بود که نتوانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و اولین فیلمی بود که در جشنواره چهلم در حین اکران با واکنش‌های تندی مواجه شد و حتی در نشست خبری این فیلم نیز تهیه‌کننده «لایه‌های دروغ» با توهین‌آمیز خواندن برخی پرسش‌ها به آن‌ها پاسخ نداد. واکنش‌های منفی به این فیلم به قدری زیاد بود که در بین سوالات خبرنگاران چندین بار خواستار پاسخگویی هیئت انتخاب درباره دلیل راه‌یابی «لایه‌های دروغ» به بخش سودای سیمرغ شدند.

در خارج از خانه جشنواره در روز سوم گزارش‌هایی درباره وجود مشکل در سیستم رأی‌گیری سیمرغ مردمی به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد امسال هم ممکن است جایزه سیمرغ مردمی با حواشی بسیاری اهدا شود.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر جشنواره فیلم فجر سخنگوی دولت فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر رسانه سخنگوی دولت فرهنگ و هنر فیلم سینمایی برف آخر لایه های دروغ لایه های دروغ خانه جشنواره روز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسات امروز شورای شهر تهران بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام(ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می زند.  البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد و خدا کند که آسیب نزند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست