Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله درخشانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد تبلت تامین شده هزار دستگاه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مابقی نیز توسط ۲ شرکت خیر آسیا خودرو و شرکت داده نوین است.

وی افزود: باتوجه به نسبت آمار دانش آموزان هر شهرستان و آمار محروم از شاد این تبلت ها بزودی در اختیار آنها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه  ۳۷ هزار دانش آموز این استان به شبکه شاد دسترسی ندارند گفت: هم اکنون دانش آموزان ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه تبلت نیاز دارند که نیازمند همکاری و کمک سایر دستگاه ها و خیرین برای تهیه تبلت دارد.

وی افزود: کسانی که تمایل دارند در این امر مشارکت کنند می توانند با شماره تلفن ۳۲۲۴۱۰۲۴  اداره انجمن اولیا و مربیان خراسان شمالی تماس حاصل کنند.

 رییس اداره انجمن اولیا و مربیان خراسان شمالی دسترسی به اینترنت، گوشی هوشمند، پایین بودن وضعیت اقتصادی خانواده و بیش از یک دانش آموز در یک خانوار را علت اصلی محروم از تحصیل در فضای مجازی عنوان کرد.

درخشانی اظهار داشت: از ابتدای پیدایش کرونا تاکنون ۲ هزار  و ۵۰۰ تبلت به ارزش حدود ۶ میلیارد تومان برای دانش آموزان خریداری و در اختیار آنها قرار داده شده است.

بر اساس ارزیابی اعضای ستاد کرونا و مواجهه احتمالی با پیک ششم تمامی مدارس استان از روز گذشته ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

براساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، چهار شهرستان  بجنورد، شیروان، فاروج و مانه و سملقان در وضعیت نارنجی و شهرستان های اسفراین، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

۱۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

 در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها بجنورد مدارس ویروس کرونا خراسان شمالی تبلت شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس ویروس کرونا بجنورد مدارس ویروس کرونا خراسان شمالی تبلت شبکه شاد خراسان شمالی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند