Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه فجر امسال ۴۳ طرح قابل افتتاح در شهرستان شهرکرد بهره‌برداری و ۹ پروژه در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ همزمان با اولین روز از دهه فجر سال ۱۴۰۰ از ۴۳ طرح قابل افتتاح با اعتبار ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال در شهرستان شهرکرد بهره‌برداری و ۹ پروژه دیگر با اعتبار ۱۲ هزار و ۴۲۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
برای پروژه‌های کلنگ‌زنی در شهرستان شهرکرد از محل اعتبارات ملی ۳۹۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، از محل اعتبارات استانی ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال، از محل تسهیلات ۱۲ هزار میلیارد ریال و از سایر منابع ۳۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.
 
برای طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان شهرکرد نیز ۵۶۱ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، یک هزار و ۱۱۹ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال از اعتبارات داخلی، ۱۶۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات، ۹۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آورده شخصی و ۱۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال نیز از دیگر منابع هزینه شده است.
 
با بهره‌برداری از ۴۳ طرح قابل افتتاح در شهرستان شهرکرد ۳۰۸ نفر و با کلنگ‌زنی ۹ پروژه جدید دیگر در این شهرستان ۲ هزار و ۸۴۴ نفر مشغول کار می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان شهرکرد محل اعتبارات میلیارد ریال بهره برداری قابل افتتاح میلیون ریال کلنگ زنی ۹ پروژه ۴۳ طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد

ایسنا/همدان امروز ۸ اردیبهشت پروژه پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهار و معاون فنی اورژانس استان همدان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتبی فیض‌اللهی در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حسن قشلاق و میدان حسن قشلاق به عنوان یک شاهراه بوده که خودروها، مسافران، توریست‌ها و گردشگران بسیاری از استان‌های شرق، غرب و جنوب به سمت غارعلیصدر از این مسیر و محور دارای تردد هستند و همواره جای خالی یک پایگاه امداد جاده‌ای در این محور گردشگری به لحاظ مدیریت بحران قابل احساس و حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اهالی روستای حسن قشلاق برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای این محور زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰ مترمربع اهداء کردند، افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتبار پیش‌بینی شده سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد. 

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار پروژه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آماده شده و موجود است، خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اعتبار را نیز از طریق کمیته شورای برنامه‌ریزی پیگیری خواهیم کرد و به طور قطع در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار در حال حاضر دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده‌ای است که در هر یک از پایگاه‌ها شش تا هفت نفر از همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فیض‌اللهی اضافه کرد: به مرکز بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرده‌ایم که بررسی لازم در سطح شهرستان داشته باشند و اگر منطقه‌ای نیاز به احداث پایگاه امداد جاده‌ای دارد، معرفی کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود