Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی گفت: مهمترین و بزرگترین دستاورد انقلاب پرشکوه اسلامی ایران نعمت استقلال آزادی و عزت و اقتدار بین‌المللی، مردم سالاری و مشارکت عمومی است و نرخ پوشش تحصیل آموزش عالی به نسبت قبل از انقلاب بیش از ۲۵ برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران یک رویداد تاریخی و بزرگ و با اهمیت است که خیرات و برکات زیادی برای کشور عزیز ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی منتهی در این فرصت کوتاه و مجال کم امکان تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد چرا که یک دگرگونی عظیم در همه حوزه ها رخ داده و پیشرفت های بزرگ و دستاوردهای عظیمی در ابعاد سیاسی ، فرهنگی ،معنوی ،اجتماعی و اقتصادی داشته است.

به گفته هاشمی مهم ترین و بزرگترین دستاورد انقلاب پرشکوه اسلامی ایران نعمت استقلال آزادی و عزت و اقتدار بین المللی، مردم سالاری و مشارکت عمومی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی استکبار و دشمنان و بدخواهان توانست مسیر عزت ،اعتلا ،پیشرفت و بالندگی کشورمان و معنویت، سازندگی و عدالت را فراهم کند.

وی با اشاره به این که بررسی و تبیین کارآمدی ها و برکات انقلاب در همه حوزه ها واقعا در این مجال حتی به شکل فهرست وار ممکن نیست افزود: به صورت اجمال فقط در حوزه توسعه آموزش عالی و توزیع عدالت آموزشی در سراسر کشور و فراهم سازی زمینه تحصیل همگانی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی واقعا قابل تحسین است و با دوره قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

این استاد دانشگاه ادامه داد: به گونه ای که نرخ پوشش تحصیل آموزش عالی به نسبت قبل از انقلاب بیش از ۲۵ برابر شده که بر این میزان باید رشد چندین برابری تعداد زنان هیئت علمی را نیز باید اضافه کرد.

به گفته هاشمی دانشگاه آزاداسلامی نیز که یک نهاد علمی وسیع غیردولتی و از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این دانشگاه هم اکنون رویداد ملی گام دوم خود را به میمنت دههی فجر آغازنموده و پیشرفت های علمی،فرهنگی وپژوهشی خود را در نمایشگاه سراسری به مردم عزیز ما عرضه خواهد نمود.

به گفته وی همچنین سند تحول بنیادین این دانشگاه که از مدتی قبل توسط دکتر طهرانچی ریاست عالی دانشگاه ابلاغ شده است.

وی افزود: این سند کارکردگرا و عملیاتی است که بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران و منویات و تاکیدات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی تدوین شده است و امیدواریم به تحولی گسترده در زمینه های علمی ،آموزشی و فرهنگی و مسئولیت پذیری این دانشگاه منجر شود.

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلامی ایران آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد