Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین قراگوزلو» روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این زمین های چمن در روستاهای «بابان»، «بیشیک تپه» و «آب مشکین» کبودراهنگ احداث می شود.

به گفته وی، کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای بابان از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودرآهنگ در دومین روز دهه فجر  به زمین زده شد.

وی با با بیان اینکه این نخستین طرح ورزشی است که در روستای «بابان» با چهار هزار نفر جمعیت اجرا می شود، اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۲ متر مربع و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ، سال گذشته نیز ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای «اکنلو» از توابع «شیرین سو» و روستای «علیصدر» از توابع بخش «گل تپه» شهرستان کبودرآهنگ احداث شده است.

وی افزود: توسعه امکانات ورزشی در مناطق روستایی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد و ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای «ازون دره» و «ایده لو» با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

قراگوزلو گفت: اجرای ۲۰ برنامه ورزشی و ۱۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر از دیگر اقدامات برای بزرگداشت این ایام فرخنده در شهرستان کبودرآهنگ است.

شهرستان کبودراهنگ دارای پنج هزار ورزشکار سازمان یافته است.

برچسب‌ها استان همدان افتتاح طرح اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کبودرآهنگ دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان افتتاح طرح اداره کل ورزش و جوانان استان همدان استان همدان افتتاح طرح اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کبودرآهنگ دهه فجر شهرستان کبودرآهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بازآفرینی شهری منجر به ایجاد ارزش افزوده در محلات می‌شود،گفت: از پروژه‌های مرتبط با طرح کلید به کلید استقبال می‌کنیم و از استان‌ها نیز می‌خواهم که این طرح را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و با جدیت بیشتری پیگیر این مهم باشند.

وی افزود: تعیین محدوده‌ها و زمین‌های مناسب و نیز شناسایی محلات دارای اولویت، گام اول اجرای طرح مذکور به شمار می‌رود که باید با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی و نیز شهرداری‌ها صورت گیرد.

آیینی  با اشاره به اینکه برای تامین زمین از تمام ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی می‌توان استفاده کرد، گفت: در شهر‌هایی که املاک و اراضی مناسب وجود ندارد می‌توان با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن و الحاق زمین به شهر مشکل کمبود زمین را برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر این که طرح کلید به کلید فرصت مناسبی برای بازآفرینی شهری به شمار می‌رود، افزود: این طرح علاوه بر این که یک قانون و لازم‌الاجراست در برنامه هفتم توسعه نیز پیش‌بینی شده است، بنابراین اجرایی شدن این طرح باید با جدیت پیگیری شود و از مزایای آن به نحو مطلوب بهره‌مند شد.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با اشاره به این که این طرح فرصت خوبی برای شهرداری‌ها نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: شهرداری‌ها می‌توانند با هوشمندی تعامل خوبی با ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها برقرار کرده و پروژه‌های مشترک تعریف کنند و از این فرصت برای گره گشایی و نفوذپذیر کردن بافت‌های ناکارآمد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان