Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک فوتی دیگر به سبب ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: در مجموع در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۳۹ نفر به سبب ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که بیشترین بیماران در پیک پنجم کرونا جان خود را از دست داده‌اند. - اخبار استانها -

جعفر زارعی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهربا بیان اینکه این استان وارد پیک ششم کرونا شده است اظهار داشت: درحالی که تمام شهرستان‌های 10 گانه استان در وضعیت آبی کرونایی قرار داشت با افزایش مبتلایان و بستری‌ها اکنون بیش از 50 درصد از شهرستان‌های استان در حالت قرمز قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 5 شهرستان استان در وضعیت پرخطر یا قرمز کرونایی هستند خاطر نشان کرد: بوشهر، تنگستان، دشتی، دشتستان و گناوه در شرایط قرمز و 5 شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر را 125 نفر دانست و بیان کرد: با افزایش روز افزون مبتلایان به سویه جدید اومیکرون روز گذشته 55 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای 12 مورد از آنها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

زارعی‌زاده از بستری 6 بیمار کرونایی استان بوشهر در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و تصریح کرد: از هفته اول و دوم بهمن امسال تعداد مراجعین، بستری‌ها و بیماران سرپایی کرونایی به سبب شیوع سویه اومیکرون افزایشی شده است.

وی با اشاره به اینکه در 2 روز گذشته بیش از 600 نفر به مبتلایان کرونا در استان بوشهر افزوده شده است افزود: تنها روز گذشته 125 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شده است که شناسایی این بیماران بیش از این تعداد است چراکه برخی از بیماران در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

محدودیت‌های کرونایی در استان خراسان رضوی اعمال می‌شودوضعیت کرونا در استان مرکزی هرروز نگران‌کننده‌تر می‌شود/ 7 شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز5 شهرستان گیلان به رنگ قرمز کرونایی درآمد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک مورد فوتی دیگر خبر داد و تصریح کرد: در مجموع در 2 سال گذشته 2 هزار و 39 نفر به سبب ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که بیشترین بیماران در پیک پنجم کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

زارعی‌زاده باتأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای شکسته شدن زنجیره انتقال بیماری گفت: استفاده از ماسک در معابر عمومی و مکان‌های با ازدحام بالای جمعیت، سبب محافظت فرد در برابر ابتلا به این ویروس می‌شود.

وی از مردم خواست در کنار رعایت امور بهداشتی نسبت به دریافت واکسن کرونا توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت