Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: مسابقات بدن سازی و پرورش اندام قهرمانی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی از 27 تا 29 بهمن ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آفشید خوشنویس رئیس هیئت بدن سازی و پرورش اندام استان قزوین در مورد برگزاری این رقابتها گفت: مسابقات بدن سازی و پرورش اندام قهرمانی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی از 27 تا 29 بهمن ماه در قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد بیش از 500 نفر از ورزشکاران سراسر کشور به مدت سه روز با هم رقابت خواهند کرد.

خوشنویس تصریح کرد: این مسابقات به یاد پیش کسوت قهرمان دهه پنجاه، رحمت الله سید عظیمی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد قزوین برگزار می شود.

وی یادآورشد: در روز اول وزن کشی ورزشکاران انجام می شود و در دو روز نیز رقابت ورزشکاران در دسته های مختلف صورت می گیرد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین تصریح کرد: در این مسابات ورزشکاران در 36 دسته در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، فیزیک، ماسکولار و فیزیک جوانان با هم رقابت می کنند. 

قرآن نویس: آزمایش دوپینگ از ورزشکاران گرفته می شود

محسن قرآن نویس رئیس کمیته داوران فیزیک کشور هم در خصوص علت انتخاب قزوین برای میزبانی مسابقات گفت: استان قزوین ورزشکاران مستعدی در این رشته دارد و با کسب مقام قهرمانی در سال 98 استعدادهای ورزشی خود را نشان داد و در ردیف شهرهایی که شایستگی میزبانی را دارند قرار گرفت.

وی بیان کرد: موقعیت جغرافیایی قزوین، نزدیکی به تهران و استانهای مختلف، ظرفیت اسکان مناسب و داشتن ظرفیت گردشگری موجب شد این شهر برای میزبانی انتخاب شود و امیدواریم بتواند شایستگی های خود را در این رقابتها نیز نشان دهد.

قرآن نویس گفت: سیاست فدراسیون جهانی پرورش اندام این است که ورزش پاک ترویج شود و تمرکز ما در این دوره از مسابقات بر سلامت ورزشکاران و فضای سالم رقابتهاست لذا آزمایش دوپینگ در این دوره انجام خواهد شد.

رئیس کمیته داوران فیزیک کشور اظهارداشت: از سال 94 آزمایش دوپینگ گرفته نشده و امسال این کار در قزوین کلید خواهد خورد که اتفاق مبارکی است.

قرآن نویس اضافه کرد: در این دوره 30 داور شاخص بین المللی کشور این رقابتها را قضاوت خواهند کرد.  

وی گفت: برای مربیان هم دوره آموزشی آشنایی با عوارض داروهای غیرمجاز برگزار و محرومیت های ناشی از دوپینگ هم تشریح خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان قزوین انتخابی تیم ملی رقابت وزن فیزیک قرآن کمیته داوران سلامت دوپینگ شاخص خوشنویس قزوین برگزار می شود سازی و پرورش اندام استان قزوین بدن سازی قرآن نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات، امروز شنبه زهرا کارگر در اسلحه فلوره به مصاف حریفانش رفت.

او در مرحله مقدماتی از مجموع پنج دیدار متحمل چهار شکست شد و در یک دیدار هم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب کارگر از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهمیه های باقی مانده المپیکم در سطح آسیا برگزار می شد. قهرمان این رقابت ها در هر یک از اسلحه ها صاحب سهمیه می شود. بدین ترتیب کارگر با حذف زودهنگام از دستیابی به سهمیه بازماند.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز شنبه با برگزاری اسلحه اپه و سابر مردان برگزار می شود. روز یکشنبه هم دیدارهای اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان و اسلحه سابر بانوان برگزار می شود.

کد خبر 6089843

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد