Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:22:31 GMT

۶ طرح هادی روستایی در استان بوشهر بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۷۵۳

۶ طرح هادی روستایی در استان بوشهر بهره‌برداری شد

به گزارش ایرنا، غلامرضا زارعی روز پنج‌شنبه در این آئین که با حضور مدیرکل نظارت و ارزیابی امور عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد افزود: این طرح‌ها در روستاهای سجادیه و ابکش شهرستان دیر، حسین آباد، کوهچر، خاص و نوشاد شهرستان جم اجرا شده اند.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اضافه کرد: در قالب اجرای طرح هادی عملیات بهسازی معابر و جداره سازی، احداث بلوار ورودی به طور ۶۲۰ متر، سنگ فرش معابر سه هزار و ۵۰۰ مترمربع، اصلاح نقطه حادثه خیز روستا با اجرای دیوار حفاظتی به ارتفاع ۶ متر، پیاده رو سازی انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین طرح هادی روستای لمبدان پائینی شهرستان دیر با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شرکت ملی نفت با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و روستای بید بلند شهرستان جم با ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شرکت ملی نفت با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

برچسب‌ها بوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی بوشهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است