Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:06:33 GMT

توافق خوب در وین چه نشانه‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۷۷۴

توافق خوب در وین چه نشانه‌هایی دارد؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: زمانی یک توافق خوب در وین حاصل می شود که آمریکایی ها به تعهدات خود در برجام عمل و ثابت کنند دیگر به دنبال دبه کردن و زیاده خواهی نیستند.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری درباره نشانه ها و ویژگی های انجام یک توافق خوب در وین، بیان کرد: از نظر بنده یک توافق خوب توافقی است که بر اساس مصلحت کشور نوشته شود و ضمانت های لازم برای اجرای تعهدات طرفین در آن پیش بینی شده باشد، همچنین توافقی خوب است که بُرد- بُرد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: یک توافق خوب دارای ضمانت اجرایی برای تعهدات طرفین بوده و هیچ کشوری به دنبال زیاده‌خواهی و زورگویی نیست نشانه یک توافق خوب این است که طرفین آن در سطح هم از یکدیگر انتظار داشته باشند و یک طرف به دنبال زیاده خواهی نباشد. در یک توافق خوب زمان برای اجرای آن در نظر گرفته خواهد شد و باید مشخص باشد که تعهدات طرفین چه زمانی اجرایی می شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نشانه یک توافق خوب این است که آمریکایی‌ها دست از سیاست های دوروگرایانه خود بردارند. زمانی یک توافق خوب در وین حاصل می شود که آمریکایی ها به تعهدات خود در برجام عمل و ثابت کنند دیگر به دنبال دبه کردن و و زیاده خواهی نیستند.

یک توافق خوب بدون اراده برای حل مشکلات، خروجی نخواهد داشت

وی در ادامه تاکید کرد: نشانه یک توافق خوب این است که آمریکایی ها سیاست زورگویی خود را کنار بگذارند و بر اساس منطق صحبت کنند. توافقی در وین خوب است که تکلیف تعهدات طرف های مقابل را روشن کند. یک توافق خوب باید بتواند چرخ اقتصاد کشور را به حرکت دربیاورد البته ما نیز نباید در انتظار چراغ سبز طرف های خارجی باشیم تا مشکلات مردم حل شود.

آصفری در پایان افزود: بخشی از مسائل و مشکلات زندگی مردم به مسائل داخلی باز می گردد. اگر دولتمردان ما افراد توانمندی باشند و درد مردم را بفهمند و وقت برای حل مشکلات مردم بگذارند وضعیت معیشت و زندگی مردم بهبود خواهد یافت. اگر یک توافق خوب نیز صورت بگیرد اما اراده ای برای حل مشکلات مردم در داخل نباشد و افرادی ناکارآمد بر روی کار باشند خروجی مناسبی نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت مذاکرات وین مجلس یازدهم محمد حسن آصفری مجلس شورای اسلامی کمیسیون امور داخلی کشور برجام خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت توافق خوب در وین آمریکایی ها یک توافق خوب زیاده خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی مشکلات روستای مهموئی که با حضور معاون عمرانی استانداری، فرمانداران بیرجند و قاینات، اعضای شورای اسلامی این روستا و جمعی از مدیران استان برگزار شد، گفت: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود.

او با اشاره به ویژگی هم افزایی و همگرایی مدیران در خراسان جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

قناعت با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده، اظهار کرد: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی با تشکر از مردم روستای مهموئی، بیان کرد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

بیشتر بخوانید

 زنده شدن بارقه‌های امید در دل زرشک کاران خراسان جنوبی

او با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمانبر است، تصریح کرد: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه ریزی می‌شود.

قناعت عنوان کرد: در جهت فرهنگ سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر شده و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی درخصوص راهکار‌های رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

مهموئی روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است.

پارسال به طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است