Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:52:55 GMT

جواد رمضی: برنامه عقب افتاده نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۸۲۵

جواد رمضی: برنامه عقب افتاده نداریم

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: در سال جاری نسبت به اهداف پیش بینی در تقویم ورزشی جلوتر هستیم و برنامه عقب افتاده نداریم.

به گزارش "ورزش سه" جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد فدراسیون ورزش کارگری در سال جاری اظهار کرد: با توجه به این که کمتر از 2 ماه تا پایان سال باقی مانده است، بیش از 60 مسابقه قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف کارگری برگزار کردیم و نسبت به اهداف پیش بینی شده در تقویم ورزشی جلوتر هستیم و عملکرد موفقی تا به امروز داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بیش از 12 مسابقه قهرمانی کشور نیز در تقویم ورزشی برنامه‌ریزی شده که امیدوارم با تشدید امیکرون مشکلی در برگزاری این رقابتها نداشته باشیم.

 

وی از اعزام 3 رشته شنا، کشتی ساحلی و بسکتبال به مسابقات جهانی فنلاند در سال آینده خبر داد و گفت: مسابقات جهانی ورزش کارگری خرداد سال آینده در فنلاند برگزار می‌شود که تصمیم داریم در 3 رشته شنا، کشتی ساحلی و دو تیم در بسکتبال 3 نفره و 5 نفره در این مسابقات حضور پیدا کنیم. البته تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نماینده شنا کارگری در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

 

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین با اشاره به اعزام تیم فوتبال ساحلی به مسابقات جهانی در سال آینده، اظهار کرد: این مسابقات خرداد سال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود و تیم فولاد هرمزگان به عنوان نماینده ورزش کارگری عازم مسابقات جهانی می‌شود.

 

رمضی در پایان با اشاره به اعمال یکسری تغییرات در هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری و حضور کیکاووس ندایی به عنوان عضو هیئت رییسه جدید فدراسیون، افزود: امیدوارم با تغییرات ایجاد شده شاهد تحولات جدیدی در ورزش کارگری باشیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسابقات جهانی ورزش کارگری سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت