Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:31:03 GMT

بیمارستان سپاه گرگان تا سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۹۴۹

بیمارستان سپاه گرگان تا سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مجوز ساخت درمانگاه امام جعفر صادق(ع) که به عنوان دی کلینیک جراحی محدود است گرفته شد که در حال حاضر شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه درمانی هستیم.

وی تصریح کرد: طبقه اول این ساختمان با اعتبار ۱۵ میلیاردی گرفته شد که هم اکنون در حال ساخت این پروژه درمانی در مرکز شهرستان گرگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: تا پایان سال جاری اعتبار بعدی ساخت این پروژه توسط ستاد کل سپاه پاسداران به ما واگذار خواهد شد.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: این خبر خوش را به شهروندان گلستانی می دهیم که مرکز دی کلینیک امام جعفر صادق (ع) جزو لیست مهندسی سپاه پاسداران قرار گرفت که به صورت فصلی برای تکمیل و ساخت این پروژه اعتبار می آید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امیدواریم این پروژه درمانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد و کام مردم این استان شادمان شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان نیز در خصوص پروژه ساخت بیمارستان در شهرستان گرگان گفت: مجوز این پروژه درمانی به عنوان دی کلینیک گرفته شده است که خوشبختانه این پروژه به سرعت در حال انجام است.

وحید فخرالدین با بیان اینکه اجرای این پروژه در حوزه سلامت و درمان یک اتفاق خوب به شما می‌رود، افزود: این پروژه درمانی واقع در خیابان پاسداران مرکز درمانی امام جعفر صادق (ع) سپاه استان گلستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه به خوبی انجام می‌شود، اظهار کرد: این بیمارستان توسط سپاه نینوا گلستان در حال ساخت است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: خدمات این پروژه بعد از بهره‌برداری تنها برای سپاه و بسیجیان نیست بلکه عموم مردم می‌توانند از این  فضا که در مرکز شهر ایجاد می‌شود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سپاه افتتاح علی ملک شاهکوهی سپاه نینوا گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبرگزاری فارس استان گلستان پروژه درمانی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان