Web Analytics Made Easy - Statcounter



صحبت‌های علیرضا دبیر مانع از صدور ویزا از سوی فدراسیون کشتی آمریکا برای دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان در تگزاس شد.

به گزارش ایلنا، پس از بحث و حواشی متعدد دیدار دوستانه تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا و صحبت های رییس فدراسیون کشتی ایران، آمریکا نیز ویزای ملی پوشان و نفرات اعزامی ایران به این کشور را برای همه به غیر از ۳ نفر صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکس نیوز که چندی پیش در پیرامون صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی ایران نوشت: علاوه بر اظهارات ضد آمریکایی دبیر، او گرین کارت آمریکا را دارد. این گزارش در حالی منتشر شده بود که رئیس فدراسیون کشتی مدعی است هفت سال پیش اقامت خود را در آمریکا لغو کرده و برای سفر به این کشور جهت رویارویی دوستانه و اخذ ویزا، همراه ملی‌پوشان راهی دوبی شده بود.

علیرضا دبیر که در المپیک سیدنی مدال طلای کشتی آزاد را از آن خود کرده بود، گفت: «ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. بعضی‌ها زیاد حرف می‌زنند اما کار زیادی نمی‌کنند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم.»

علی رغم دعوت رسمی آمریکایی ها از رییس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در این کشور، آمریکا برای علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و یک ملی پوش و یک مربی، ویزای سفر به این کشور را صادر نکرد و باید دید در فرصت کم باقیمانده تا اعزام، ویزای این سه نفر صادر می شود یا خیر.

پس از صادر نشدن ویزای رئیس فدراسیون کشتی و چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان سخنگوی فدراسیون کشتی محمد ابراهیم امامی اعلام کرد: به طرف آمریکایی اعلام کردیم تنها در صورت صدور ویزای تمامی نفرات، تیم ملی کشتی آزاد ایران عازم آمریکا خواهد شد در غیر اینصورت این مسابقه دوستانه لغو می‌گردد.

رئیس فدراسیون کشتی، طی نامه ای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ی ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.

امروز صبح پس از گذشت 3 روز و نزدیک شدن به تاریخ اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا برای دیدار دوستانه و عدم صدور ویزا رئیس فدراسیون کشتی و چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی کشورمان، علیرضا دبیر نامه‌ای را رسما خطاب بهبوریس بومگارتنر ریاست فدراسیون کشتی آمریکا ایمیل زد و خبر از لغو یکطرفه مسابقه دوستانه ایران و آمریکا داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست