Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر ظهرابی» روز پنجشنبه در محل حادثه به خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که چندین خودرو به دلیل دید کم ناشی از مه غلیظ باهم برخورد کرده بودند، ۲ دستگاه تانکر حامل بنزین هواپیما و گاز نیز وجود داشتند که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی مانع از بروز هرگونه خسارتی شد.

او گفت: عوامل راهور، آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه، اورژانس، راهداری و حمل نقل جاده ای و شرکت پخش فرآورده های نفتی در عملیات امدادی حضور دارند و عملیات مقابله‌ای برای جلوگیری از حریق ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و تنها به خودروها آسیب وارد شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع ۶ خودرو با در این حادثه به دلیل مه آلود بودن جاده تصادفه کرده و دچار خساراتی شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه عملیات امدادی آتش نشانی را قابل تحسین دانست و با قدردانی از تلاش های این امدادگران، گفت: حضور به موقع نیروهای امدادی به خصوص آتش نشانان مانع از بروز حریق شد که جای تشکر دارد.

ظهرابی همچنین از رانندگان خواست با توجه به مه غلیظ در محورهای برخی شهرستان‌های استان، با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سوخت مایع بنزین مدیریت بحران تصادفات جاده ای کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سوخت مایع بنزین استانداری کرمانشاه سوخت مایع بنزین مدیریت بحران تصادفات جاده ای کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر