Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@07:22:08 GMT

بررسی کیفیت لوازم خانگی برندهای ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۰۷۰

بررسی کیفیت لوازم خانگی برندهای ایرانی

در سال های اخیر بازار لوازم خانگی ایرانی با چالش ها و مشکلات زیادی مثل بالا رفتن بیش از حد قیمت برندهای خارجی، خروج بعضی از شرکت های کره ای از بازار و همچنین با تقلبی بودن محصولات مختلف خانگی روبرو بوده است که این امر باعث شده تا تمایل خرید و مصرف کالاهای ایرانی به دلیل شرایط بهتر شرکت ها و کیفیت محصولات آنها، افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی در این سال ها توانستند از شرایط و چالش های بازار استفاده کرده و خدمات و محصولات خود را با کیفیت بالاتر، قیمت مناسب تر و همچنین خدمات پس از فروش بهتری عرضه کنند که همین امر هم باعث شده تا در حال حاضر سهم بالایی از بازار عرضه لوازم خانگی کشور متعلق به برندهای داخلی باشد.

روز به روز بر تعداد شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی ایرانی افزوده می شود که همه آنها سعی دارند با محصولاتی جدید و مدرن سهم بیشتری از بازار فروش را در اختیار داشته باشند که در حال حاضر سهم بیشتر بازار متعلق به شرکت های داخلی است که یا فعالیت قدیمی تری در این حوزه دارند و یا در مدت زمان کم توانسته اند تولید و عرضه گسترده ای همراه با کیفیت محصولی بالایی داشته باشند که در ادامه یک دید کلی بر کیفیت کلی محصولات سه برند مطرح بازار که اسنوا، دوو و جی پلاس است می پردازیم.

کیفیت لوازم خانگی جی پلاس

شرکت تولید کننده محصولات برند جی پلاس، گلدیران می باشد که سال های طولانی نمایندگی عرضه محصولات ال جی در داخل کشور را داشته است ولی به خاطر مشکلات تحریمی کشور و رفتن برند ال جی از ایران، این شرکت توانسته با ارتباط قوی که با شرکت کره ای ال جی دارد، محصولات تولیدی خود را با برند جی پلاس در بازار کشور عرضه کند.

در ساخت لوازم خانگی برند جی پلاس از قطعات محصولی کشورهای مختلف استفاده می شود که با استفاده از مشاوره شرکت اصلی ال جی توانسته اند نمونه محصولات با کیفیت و مدرنی را در بازار عرضه کنند.

اگرچه قطعات لوازم خانگی برند جی پلاس از کشورهای مختلف تامین می شود ولی یک برند لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید چون بسیاری از برندهای معروف در سراسر جهان هم دقیقا به همین صورت فعالیت می کنند یعنی قطعات محصولات خود را از شرکت های بزرگ تامین کرده و خودشان نیز کار طراحی، مونتاژ و خدمات مربوط به مشتریان را انجام می دهند.

لوازم خانگی ایرانی جی پلاس تولید تمام محصولات لوازم برقی، صوتی تصویری، ماشین های شستشو و انواع مدل های یخچال و فریزر را تحت پوشش قرار می دهد و در ساخت تمام محصولات خود از بهترین استانداردها در طراحی، ساخت و کاربرد قابلیت های به روز متناسب با نیاز کاربر استفاده کرده است که همین امر هم باعث رشد سریع این شرکت در مدت زمان خیلی کم شده است.

کیفیت لوازم خانگی اسنوا

برند اسنوا که یکی از تولید کننده های قدیمی در حوزه لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید، امروزه حجم بالایی از بازار فروش محصولات خانگی را به خود اختصاص داده است و حتی در این بازار از شرایط رقابت با برندهای خارجی هم برخوردار است.

شرکت اسنوا در تولید بسیاری از محصولات خود از واردات قطعات پیش ساخته در کشورهای دیگر استفاده کرده و آن را در داخل کشور مونتاژ می کند که مانند بسیاری از برندهای ایرانی و حتی خارجی کاری بسیار معمول می باشد.

اما بعضی از محصولات آن نیز صد در صد تولید داخلی کشور هستند که می توان به اجاق گازهای برند اسنوا اشاره کرد.

در ساخت لوازم خانگی ایرانی اسنوا تمام جزئیات لازم مربوط به طراحی، کیفیت، تنوع مدل و قابلیت های بالا برای رفع نیاز کاربران در نظر گرفته شده است که افراد می توانند متناسب با نیاز و بودجه ای که دارند، در هر کدام از دسته بندی های محصولی این شرکت، مدل و طرح متناسب با شرایط خود را خریداری کنند.

از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت که کاربران بسیار زیادی در بین خانواده های ایرانی دارد می توان به انواع مدل های یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی اسنوا اشاره کرد که در دسته بندی های مختلف عرضه می شوند و هر کدام نیز دارای قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود می باشند که به عنوان یک برند مطرح لوازم خانگی ایرانی توانسته محبوبیت بالایی را کسب کند.

کیفیت لوازم خانگی دوو

یکی دیگر از برندهای محبوب بازار که در سالهای اخیر توانسته فعالیت گسترده ای در بازار داشته باشد، برند دوو است که شرکت اصلی این برند در کره جنوبی قرار دارد و در ایران هم توسط شرکت انتخاب نمایندگی طراحی و ساخت محصولات این برند انجام می شود که در واقع یک برند لوازم خانگی ایرانی به شمار می آید.

تنوع و دسته بندی محصولی که توسط شرکت انتخاب و برند دوو عرضه میشوند بسیار زیاد است و از جمله محصولات محبوب آن که در بازار، خریداران بسیار زیادی دارد می توان به مدل های متنوع یخچال و فریزر، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون و...اشاره کرد.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در هر کدام از دسته بندی های محصولی دوو و همچنین به کار بردن ویژگی ها و قابلیت های مدرن برای کارکرد بهتر محصولات و رفع نیاز کاربران از جمله ویژگی های بارزی است که می توان در برند لوازم خانگی ایرانی دوو مشاهده کرد.

شرکت ایرانی که کار طراحی و تولید لوازم خانگی ایرانی برند دوو را بر عهده دارد، نماینده مستقیم این شرکت در داخل کشور است و به همین دلیل تمرکز بالایی روی کیفیت و طراحی بالای محصول قرار داده است تا دقیقا محصولاتی مشابه با ظاهر و درجه کیفی نمونه های اصلی کره ای را به بازار عرضه کند.

لوازم خانگی ایرانی برند دوو در حالت کلی با توجه به تنوع و طراحی شیکی که در آن استفاده شده و همچنین قطعات با کیفیت و مدرنی که در آن به کار رفته، نسبت به سایر برندهای داخلی از قیمت عرضه بالاتری برخوردار است.

بسیاری از برندهای ایرانی دیگر هم در بازار داخلی اقدام به تولید و فروش محصولات خود می کنند ولی با توجه به استقبال و همچنین رضایت بالای کاربران نسبت به سه برند اسنوا، جی پلاس و دوو، در این مقاله یک توضیح کلی در مورد این سه برند داشتیم تا کسانی که قصد خرید لوازم خانگی را دارند، انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشند.

منبع: الف

کلیدواژه: لوازم خانگی ایرانی کیفیت لوازم خانگی لوازم خانگی برند برندهای ایرانی برند جی پلاس محصولات خود دسته بندی قابلیت ها برند دوو شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟