Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در مراسم جشن انقلاب در روستای هشمیز بخش سیروان سنندج اظهار کرد: اهالی روستای هشمیز انقلابی و مومن بوده و برای انقلاب هزینه داده‌اند.

وی افزود: حرکت امام و انقلابیون در دهه ۶ یک حرکت اسلامی و بر مبنای مشارکت گسترده مردمی بوده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امام راحل از جنس مردم بود و در بین آن‌ها بود و مثل مردم زندگی کرد و در جریان معیشت و زندگی مردم در قبل و بعد از انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی افزود: در شرایطی انقلاب اسلامی به اوج خودش رسید که کشور ما در یک شرایط بسیار نابهنجار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی بود و استقلال نداشت و مسئولان در منجلاب فساد غوطه‌ور بودند و از مردم فاصله گرفته بودند.

وی اظهار داشت: هر آنچه استکبار می‌خواست به وسیله شاه و دست نشاندگانش در کشور عملیاتی می‌شد و این خفت و خاری را امام خمینی (ره) و مردم آزاده ایران تحمل نکردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم چرا که اولین دستاورد انقلاب برای مردم ایران استقلال ایران اسلامی است.

سردار حسینی افزود: جمهوری اسلامی دومین دستاورد انقلاب اسلامی مردم ایران بود و کلیدواژه بعدی انقلاب مردم ایران، آزادی به معنای واقعی و بر اساس آموزه‌های اسلامی بود.

سردار حسینی افزود: در ذیل این سه کلیدواژه عدالت اجتماعی محقق شده است که در دوران قبل از انقلاب وجود نداشت و در برخورداری مردم از امکانات و خدمات رفاهی در نقاط مختلف، پیشرفت علمی در ابعاد مختلف نمود پیدا کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امام خمینی(ره) با شعار خودباوری زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی در کشور شد.

سردار حسینی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران با بحث زنده کردن معرفت اسلامی، کرامت انسان‌ها و اسلام ناب محمدی آغاز شد چرا که در آن زمان پوسته ای از اسلام در کشور ما جاری بود که با پیروزی انقلاب شاهد جاری شدن اسلام ناب محمدی بودیم و از همان روزهای نخست با نهضت اسلامی در کشور حرکتی توفنده راه افتاد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) راهی روشن را گشود و رهبری ادامه داد و مردم نشان دادند که این راه غیر قابل مسدود شدن و مهار شدن است.

سردار حسینی افزود: خیلی از جوامع مسلمان و غیر مسلمان و آزادی خواه و طالب عدالت واقعی در این مسیر حرکت کردند و همچنان در حرکت هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: امام یک شخصیت انقلابی بود و وابسته به هیچ قدرتی و ثروتی نبود.

سردار حسینی افزود: روح بلند امام با روح خدایی مردم یکی شد و در جسم میلیون‌ها ایرانی جاری و ساری بود و مردم در مقابل تمامی دشمنان انقلاب ایستادند و سختی‌ها را پشت سر گذاشتند و منظومه فکری امامین انقلاب را به نحو احسن پیاده کردند و این مهم نشأت گرفته از ایمان راسخ مردم نسبت به آموزه های اسلامی است.

وی اذعان کرد: نسل سوم امروز انقلابی‌تر از دهه ۶۰ ایستاده‌اند و به فضل الهی و با تبعیت از منویات رهبری بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

سردار حسینی افزود: مردم ما شایسته والاترین خدمات هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات نظام به مردم بعد از انقلاب قابل شمارش نیست اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم اما باید با مدیریت شایسته نیازهای مردم برطرف شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در شرایط جدید و در دولت جدید حداکثر نیازهای مردم رفع شود و به مشکلات مردم رسیدگی ویژه شود.

سردار حسینی افزود: مردم این منطقه هم با سختی‌های طبیعت و هم با معاندین می‌جنگند و این نشانه ایمان راسخ شماست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در برابر اراده آهنین ملت ایران تسلیم شده است و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است.

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هم در این مراسم اظهار کرد: در ایام دهه فجر قرار داریم و باید بدانیم که  انقلاب اسلامی ایران ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از انقلاب‌های دیگر دنیا متمایز می‌کند و بر سه ستون استوار است.

وی افزود: ایمان مردم، رهبری عالمانه و حضور گسترده مردم در صحنه عوامل پیروزی، تثبیت و تعالی انقلاب اسلامی ایران شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: امروز شاهد جشن‌های مردمی هستم که صاحبان اصلی انقلاب آن را برگزار می‌کنند.

ایرج فرد بخشدار سیروان نیز در این مراسم اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ۱۱ روستای این بخش ثبت ملی شده و پوشش راه آسفالته روستایی ۷۰ درصد است.

وی افزود: تا پایان سال آینده شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی گاز در روستاهای این بخش خواهیم بود.

حامد محمودی دهیار هشمیز نیز در این مراسم اظهار کرد: بزرگترین روستای بخش سیروان با یک هزار و 500 نفر جمعیت و ۱۶ شهید و ۵۰ جانباز با مشکلات متعددی مواجه است.

وی افزود: نداشتن سالن و مکان ورزشی، نداشتن دبیرستان و فرسوده بودن مدرسه راهنمایی، نداشتن آب شرب و راه روستایی مناسب از جمله دغدغه‌های مردم هشمیز است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان راه انقلاب دهه شصت ایستادگی مردم مقابله با دشمن راه امام خمینی فرمانده سپاه کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار حسینی انقلاب اسلامی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «کنستانتینو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهور ایران به «حراره» و سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران اظهار داشت: این تعاملات نشان‌دهنده اهمیتی است که دو کشور در سطوح عالی برای توسعه روابط فی‌مابین قائل هستند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوابق تاریخی روابط ایران و زیمباوه، یادآور شد: حدود ۱۰ سال پیش وزارت دفاع ایران، میزبان جناب آقای «مانانگا گوا» رئیس جمهور بود که در آن زمان ایشان به عنوان وزیر دفاع به تهران سفر کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، قاره آفریقا در سیاست خارجی کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است، گفت: این جایگاه متأثر از جوهره انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کشورهای مستقل و انقلابی از یک سو و تلاش کشورهای آفریقایی جهت کسب استقلال از کشورهای استعمارگر و سلطه‌طلب بوده است.

امیر آشتیانی ادامه داد: در میان کشورهای انقلابی، کشور زیمباوه به دلیل رهبران و مردم انقلابی، حفظ روحیه استقلال‌طلبی، مبارزه با استعمار نقش مثبت و سازنده‌ای که در منطقه جنوب آفریقا ایفا می‌کند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وزیر دفاع تأکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به‌ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌کند.

وی با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مهم‌ترین تهدیدات امنیت منطقه و محیط بین‌الملل اظهار داشت: متأسفانه شاهد استانداردهای دوگانه دنیای غرب در قبال تروریسم هستیم.

امیر آشتیانی با اشاره به کشتار وحشیانه و قتل عام نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم و به‌ویژه کودکان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به سبب حمایت آمریکا و کشورهای غربی و همچنین سکوت نهادها و مجامع بین‌المللی گفت: بر همه کشورهای آزاد و مستقل لازم است تا ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات این رژیم، اقدامات عملی خود را درخصوص توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی به کار گیرند.

معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز در این دیدار با ابراز تسلیت بابت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله به کنسولگری ایران و محکوم کردن این اقدام توسط رژیم صهیونیستی گفت: حمله اخیر اسرائیل به فلسطین نیز نشان‌دهنده سیاست‌های دو گانه و یک بام و دو هوای غرب است.

کنستانتینو چیونگا با بیان اینکه ایران و زیمباوه تحت تأثیر تحریم‌های کشورهای غربی هستند، گفت: ایران از شرکای زیمباوه است و آمادگی داریم در زمینه همکاری‌های دفاعی و اقتصادی روابط خود با ایران را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران گفت: این سفر نقطه عطفی در توسعه روابط بین ایران و زیمباوه خواهد بود.

معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ریاست زیمباه بر اتحادیه اقتصادی جنوب غرب آفریقا (سادَک) گفت: این موضوع ظرفیت‌های زیمباوه را برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با ایران بیشتر می‌کند.

در پایان این دیدار هر دو طرف با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و دفاعی و امنیتی دو طرف آمادگی خود را برای تبادل هیئت در زمینه‌های مختلف اعلام کردند.

کد خبر 6092264 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است