Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تابناک نوشت: مهدی مهدوی کیا که همزمان با سرمربیگری تیم ملی امید، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی فدراسیون هم انتخاب و معرفی شده بود، این هفته از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داد.

گویا فیفا با تمامی اشخاصی که نام شان به عنوان مدیر فنی فدراسیون‌های عضو فیفا آمده، ارتباط برقرار کرده و از آنها خواسته در همایش مدیران فنی فدراسیون‌ها شرکت کنند که مهدوی کیا در پاسخ به این دعوت اعلام کرده او دیگر مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود در پی این ادعای مهدوی کیا، فیفا با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص استعلام گرفته و از فدراسیون فوتبال خواسته یک مدیرفنی جدید به جای مهدوی کیا معرفی کند و یا از مدیرفنی فعلی اش که نامش در سایت فیفا ثبت شده، بخواهد در جلسه آنلاین فیفا حضور داشته باشد.

مهدی مهدوی کیا در حالی از همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داده که به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز هیچ قراردادی با این فدراسیون ندارد.

مهدوی کیا و همکارانش در کادرفنی تیم ملی امید فاقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستند. اردوهای تیم ملی امید هم یکی پس از دیگری منتفی شده است. شب گذشته در اعتراض به همین لغوهای متوالی، چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی امید نیز از ادامه همکاری با این تیم منصرف شد و استعفای خود را با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا فدراسیون فوتبال عنوان مدیر فنی فدراسیون تیم ملی امید مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور