Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:19:55 GMT

آغاز عرضه کالاهای اساسی در ۳۰ ایستگاه متروی پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۳۱۱

آغاز عرضه کالاهای اساسی در ۳۰ ایستگاه متروی پایتخت

با همکاری مشترک سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و شرکت بهره‌برداری متروی تهران حومه، عرضه کالاهای اساسی در ۳۰ ایستگاه متروی پایتخت کلید خورد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تفاهم‌نامه فعالیت‌های مشترک سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری به‌ منظور عرضه کالاهای اساسی در 30 ایستگاه متروی پایتخت از سوی مدیران عامل این دو مجموعه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران با اعلام سهم 35 تا 40 درصدی میادین میوه و تره‌بار در تأمین میوه در سبد غذایی خانواده‌ها، گفت: شهروندانی که خرید خود را از میادین انجام می‌دهند، با توجه به تفاوت قیمت این مراکز با سطح شهر، سالانه بالغ‌ بر 2 هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در صدد هستیم ساز و کاری اجرا کنیم که تا جای ممکن در معیشت مردم گشایش ایجاد شود، افزود: به این منظور، زنجیره تامین از تولید تا توزیع را به‌ نحوی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم تا از طریق مقابله جدی با دلال‌ها، نقش آن‌ها را از زنجیره تأمین حذف کنیم.

وی اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با همکاری شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری در زمینه راه‌اندازی غرفه‌ کالاهای اساسی در 30 ایستگاه مترو طی هفته‌های پایانی سال و در آستانه سال نو را اقدامی در راستای کمک به معیشت مردم دانست و گفت: هدف اصلی از این اقدام، آن است که ارزاق و مایحتاج ضروری همچون برنج، روغن، قند و شکر با قیمت‌های تنظیم بازار به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.

فصاحت با اعلام این‌که طرح عرضه کالاهای اساسی در ایستگاه‌های مترو، طرحی است که شهرداری تهران از اجرای آن رویکرد سودآوری و سودمحوری ندارد و بزرگ‌ترین نفع آن، کمک به معیشت شهروندان است، خاطرنشان کرد: در گام بعدی، ضمن توسعه این مراکز در تعداد بیشتری از ایستگاه‌های مترو و سایر فضاهای عمومی، اقلام دیگری از جمله میوه‌و‌تره‌بار در غرفه‌های این سازمان عرضه می‌شود.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران حومه با اشاره به اینکه روزانه حدود 2 تا 3 میلیون سفر در متروی تهران انجام می شود، گفت: این عامل می‌تواند زمینه‌ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا ان‌شاءلله با کمک همکارانمان در سازمان میادین میوه‌و‌تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال‌ها به دست شهروندان برسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران حومه با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه‌های سازمان میوه‌و‌تره‌بار در 30 ایستگاه مترو ایجاد می‌شود، گفت: با بررسی فضای ایستگاه‌های مترو، مکان‌هایی که برای مردم دسترسی راحت‌تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می‌دهیم.

شایسته اصل خاطرنشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم 30 ایستگاه را مشخص کنیم. به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت‌هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می‌کنند فراهم شود بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته‌بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

سقف بودجه 1401 شهرداری تهران مشخص شد مخالفت با بودجه 56 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران در سال آینده/ بودجه باید منطقی بسته شود نه احساسی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متروی تهران سازمان میادین متروی تهران سازمان میادین عرضه کالاهای اساسی میادین شهرداری تهران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شرکت بهره برداری میادین میوه ایستگاه مترو متروی تهران 30 ایستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

علی اصغری اظهار کرد: به استناد تبصره ۱ بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج خبر داد و افزود: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی افزود: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

وی ادامه داد: همکاری با نیرو‌های شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد، اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت