Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  مراسم آغازین سومین رویداد نوآوری تکاپ با هدف آشنا‌سازی شرکت کنندگان در این رویداد با مراحل کار، داوری و معرفی به سرمایه‌گذاران در محل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، برگزار شد.

رویداد نوآوری تکاپ از سوی مرکز نوآوری تک و با حمایت پارک علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و با همکاری خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهندس مرتضی عطایی نژاد گفت: توانمندی لازم برای معرفی و دفاع از طرح‌ها در مقابل سرمایه‌گذاران مهارت‌هایی است که منتخبان کسب می‌کنند.

دبیر رویداد تکاپ ۳ گفت:  با توجه به مشاوره‌های ارائه شده توسط مربیان این رویداد، صاحبان طرح‌های فناورانه می‌توانند بدون حضور سرمایه‌گذاران، تجاری‌سازی طرح‌های خود را به مرحله اجرا در آورند.

۳۵ طرح منتخب در مرحله تجهیز رویداد تکاپ

عطایی نژاد با تأکید بر اینکه در این رویداد طرح‌ها در بازه سطح فناوری ۴ Trl تا ۸ Trl مورد بررسی قرار می‌گیرند، بیان کرد: ۳۵ طرح فناورانه به مرحله تجهیز راه پیدا کرده‌اند، اما صاحبان طرح‌های غیر پذیرش شده نیز می‌توانند از خدمات آموزشی این دوره نیز استفاده کنند.
مدیرعامل مرکز نوآوری و کارآفرینی تک با اشاره به اینکه طرح‌ها پس از مرحله تجهیز به داوران ارجاع داده خواهد شد، گفت: داوران به دلیل اشتغال در فضای اجرایی دارای تجارب ارزشمندی هستند که می‌توانند در راستای توانمندسازی هرچه بیشتر طرح‌ها و صاحبان آ‌ن‌ها موثر باشند.

تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی برای طرح‌های منتخب

وی ادامه داد: پس از اعلام منتخبان توسط هیئت داوران، تسهیلاتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به هر یک از ۳ تیم برگزیده از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی اعطاء خواهد شد و همچنین مجوز حضور در رویداد اراده به سرمایه‌گذاران را نیز دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مشهد هاب، صادرات محتوا و خدمات ابری پارک فاوا خواهد شد


دبیر رویداد تکاپ ۳ در مورد کارگاه‌های آموزشی دوران تجهیز رویداد تکاپ ۳ بیان کرد: آموزش اعتبار سنجی، نحوه ارائه موثر طرح به سرمایه‌گذار، ارزیابی مالی و مقدماتی، مطالعات بازار و تهیه بوم کسب‌و کار در این کارگاه‌ها آموزش داده خواهد شد.

نیتک، آماده همکاری با فناوران

 سعید مقدم آریایی گفت: دپارتمان‌های حرفه‌ای در این مجموعه آماده همکاری با صاحبان فناوری برای ارائه و معرفی هر چه بهتر طرح‌های مختلف فناورانه هستند.

رئیس هیئت مدیره خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک گفت: این خانه خلاق الگویی برای راه‌اندازی مجموعه‌هایی مشابه در ۱۰ نقطه از کشور شده که به دستور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات باید راه‌اندازی شود.

گفتنی است پس از مراسم افتتاحیه، اولین کارگاه آموزشی منتخبان در راستای ارائه آزمایشی طرح‌ها نیز برگزار شد و نکات آموزشی لازم در این زمینه، توسط مربیان حاضر در این مراسم ارائه داده شد.


انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوآوری اشتغال پرداخت تسهیلات سرمایه گذاران خانه خلاق خواهد شد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول