Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد راستینه هفشجانی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان شهرکرد به مشکل تامین آب آشامیدنی در نقاط مختلف استان اشاره و تاکید کرد: از سال گذشته تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی و اجرای طرح انتقال آب آشامیدنی بن به بروجن جذب شده است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از بروز تنش آبی در چهارمحال و بختیاری و شهرکرد افزود: نگاه به مسائل مرتبط با حوضه آب در کشور باید عادلانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستینه به مشکلات اقتصادی معیشتی خانوارها در کشور و استان اشاره و تصریح کرد: وجود بی‌تدبیری برخی از مسوولان در گذشته، باعث این مشکلات شد اما اکنون دولت و مجلس برای رفع معضلات وارد میدان شده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ایران ، یادآور شد: با تمامی دشمنی‌ها، فشارها و خباثت‌های قدرت‌های استکباری در ۴۳ سال گذشته، امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج عظمت، شکوه و قدرت قرار دارد و پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم شده که قدرت‌های بزرگ را به تسلیم مجبور کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز آمریکا، صهیونیست‌ها و منافقان سعی دارند تا جمهوری اسلامی را ضعیف نشان دهند اما از عشق مردم به رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل بی‌خبر هستند.

راستینه  گفت:تهدیدهای دشمنان در آب‌های آزاد از سوی جمهوری اسلامی به صورت مقتدرانه خثنی شده است و امروز قدرت ایران به حدی رسیده است که ناو دشمن را با یک قایق تندرو فراری می‌دهد.

وی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین را دارای اولویت دانست و افزود: علاوه بر پذیرفتن ضعف‌های برخی مسوولان، اما دستاوردهای جمهوری اسلامی باید برای مردم بیان شود.

راستینه همچنین علاوه بر گلایه از فضای مجازی و لزوم ارائه اطلاعات حقیقی، روشن و درست به مردم از طریق فضای مجازی تصریح کرد: تفاوتی بین هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، به‌ مناسبت دهه فجر امسال ۱۹۱ طرح با ۹۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های دولتی ملی، استانی و داخلی، آورده بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دیگر و اشتغال‌زایی برای ۶۶۲ نفر در زمینه‌های گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد.

همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶۴ طرح جدید با یک‌هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان اعتبار و پیش‌بینی اشتغال‌زایی سه هزار و ۴۷ نفر در زمینه‌های آموزشی، زیرساخت، فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و مسکونی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی دهه فجر چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم