Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@05:24:42 GMT

نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه خوارزمی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۷۰۶

نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه خوارزمی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی و در پی مصوبات جلسات شورای آموزشی دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی، شرایط برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص شد.

بر این اساس، کلیه کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیم سال دوم (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی به صورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده ها مربوطه برگزار خواهد شد. 

دانشجویانی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند به اطلاعیه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی مراجعه کنند اگر چه طبق اعلام رسمی دانشگاه در دفترچه آزمون های سراسری سازمان سنجش، دانشگاه تعهدی جهت خوابگاه برای رشته یا گرایش‌های پذیرفته شده در تهران ندارد.

با توجه به عدم تعهد دانشگاه جهت تامین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند پس از بررسی دانشکده های مربوطه و اطلاع رسانی آن ها به دانشجویان به صورت حضوری و یا ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهد شد که مسلما از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

 کلیه دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کرده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس های حضوری تزریق واکسن و تایید کارت واکسن آن ها توسط کمیته مربوطه در دانشکده است.

دانشجویانی که واکسیناسیون را انجام نداده‌اند (به دلیلی بیماری زمینه‌ای و توصیه پزشک، و یا به هر دلیلی اقدام به انجام واکسیناسیون نکرده‌اند) لازم است هر دو هفته یک بار نتیجه منفی آزمایش PCR  ارائه، و تاییدیه بهداری دانشگاه را اخذ نمایند در غیر این صورت حق انتخاب واحد و شرکت در کلاس ها را نداشته و باید مرخصی با احتساب در سنوات اخذ کنند.

 در صورتی که برخی از دانشجویان در حین برگزاری کلاس حضوری به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شوند، مطابق برگه استعلاجی پزشک از حضور در دانشگاه پرهیز نموده و پس از منفی شدن جواب PCR و تایید بهداری دانشگاه امکان حضور خواهد داشت. بدیهی است در صورتی که بازه درمان با ارئه مستندات لازم طولانی شود، مساعدت لازم برای حذف درس و یا مرخصی تحصیلی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1128370 برچسب‌ها دانشگاه خوارزمی آموزش عالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی آموزش عالی دانشگاه خوارزمی کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه