Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید عاشوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: چهارمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۰ تا ۲۷ بهمن به میزبانی استان مرکزی و اردوی بانوان هم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در کمپ تیم‌های ملی ایران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشید عاشوری به عنوان سرپرست، عبدالجلیل ایمری به عنوان مربی، جمال نظری، محمد نعمتی و زهرا دانایی توس به عنوان بازیکن از گلستان در این اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: برگزاری این اردوها برای چینش نهایی اعضای کادر فنی و تیم‌های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان با هدف اعزام به مسابقات جهانی هانگژو تا اسفندماه ادامه دارد.

عاشوری افزود: هم اینک ۱۶ بازیکن در اردوی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و حدود ۱۶ بازیکن در اردوی تیم ملی بانوان حضور دارند که در نهایت ۱۲ بازیکن در هر اردو به عنوان اعضای اصلی تیم انتخاب خواهند شد. 

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به عملکرد خوب نمایندگان گلستان در این اردو، نام هر پنج نفر در لیست نهایی اعزام به مسابقات قرار گیرد.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان تیم ملی والیبال نشسته اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته است.   سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران برای اینکه هیچ بازیکن شایسته‌ای امکان حضور در این تیم را از دست ندهد، ۶۶ نفر را به سه مرحله اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد، اما به علت درخواست‌های زیاد از طرف هیئت‌های استانی و مربیان، این اردو به جای سه مرحله در چهار مرحله و با تعداد ۱۱۱ بازیکن برگزار شد.   در ادامه آرش صادقیانی ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم فراخواند تا تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود. این اردو از ۱۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به مدت یازده روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، میثم یموتی، امیرحسین شجاع، مصطفی صداقت، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، پارسا گله‌دار، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، ماهان برات‌زاده، امین پاشنا، امیرحسین نقوی، علیرضا پاشایی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، عماد اسدنژاد، امیررضا عباسی، هومن ناظمی، مسعود ایمری، آرش قهرمانی، طا‌ها لایقی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.   حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.   نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه