Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@14:12:17 GMT

کف کاذب چیست و چه کاربردی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۷۷۴

کف کاذب چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه از کف کاذب در مکان‌های گوناگونی استفاده می‌شود؛ زیرا این محصول از مزایای بی‌شماری برخوردار است. کف کاذب‌ها دارای انواع گوناگونی هستند و هرکدام ساختار متفاوتی دارند. اگر شما هم دوست دارید که بدانید کف کاذب چیست و چه کاربردی دارد و با این محصول پر کاربرد بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کف کاذب چیست و چه کاربردی دارد؟

کف کاذب، کف دوم است. این کف دوم با استفاده از تجهیزاتی روی کف اصلی پیاده‌سازی می‌گردد. با نصب و پیکربندی کف کاذب، فضای خالی‌ای ما بین آن و کف اصلی ایجاد می‌شود. از این فضای خالی برای قرار دادن تجهیزاتی چون: سیم‌ها، کابل‌ها، سیستم‌های سرمایشی، سیستم‌های تهویه و غیره استفاده می‌گردد.

کف کاذب و انواع آن:

همان‌طور که گفته شد کف کاذب از انواع گوناگونی برخوردار است.

کف کاذب طرح لگراند کارنو. کف کاذب آلومینیومی کارنو. کف کاذب فولادی کارنو.

3 نوع از بهترین کف ‌های کاذبی است که می‌توانید از آن‌ها در مراکز حساسی چون: مراکز داده، اتاق‌های کنترل و مانیتورینگ، اتاق‌های برق و غیره استفاده نمائید.  

اگر نمی‌دانید که چه کف کاذبی برای شما مناسب‌تر است، اصلاً نگران نباشید. مشاوران و کارشناسان ما در کنار شما هستند تا با پاسخ به سؤالاتتان و انتقال داده‌های مرتبط شما را در انتخاب این محصول یاری نمایند.

معرفی کف کاذب طرح لگراند کارنو:

اگر مکان شما برای نصب کف کاذب ثابت نمی‌باشد و احتمال جابه‌جایی مکان وجود دارد و همچنین اگر می‌خواهید کف کاذبی ارزان اما با کیفیتی بالا تهیه نمائید ما به شما کف کاذب طرح لگراند را پیشنهاد می‌دهیم.

این محصول از متعلقات زیر برخوردار می‌باشد. از جمله:

تایل. پایه. قطعه‌ی ارتفاع دهنده. پلنیوم. ارتینگ تایل. اگزیت تایل. فلورباکس.

با قرار گرفتن تمامی این قطعات در کنار هم، شما یک کف کاذب طرح لگراند کاربردی خواهید داشت.

ابعاد تایل کف کاذب طرح لگراند: 22/5* 22/5سانتی‌متر است. جنس تایل آن نیز گالوانیزه با ورق 2 میلی‌متر می‌باشد و جنس پایه‌های آن p و از گرید A است. هر تایل حدود 900 گرم وزن دارد. برای هر متر مربع استفاده از 20 عدد تایل و پایه کفایت می‌کند. وزن تحمیلی به سازه 20 کیلوگرم در متر مربع می‌باشد. قابلیت تحمل وزن به صورت نقطه‌ای در تایل این محصول 1000 کیلوگرم و قابلیت تحمل وزن به صورت نقطه‌ای در پایه‌ی این محصول 1200 کیلوگرم است.

 

عدم نیاز به نصاب با کف کاذب طرح لگراند کارنو:

کف کاذب طرح لگراند محصولی است که برای نصب نیازی به نصاب ندارد و شما خود به تنهایی می‌توانید این محصول را پیکربندی نمائید. در زمان نصب، فقط کافی است که پایه‌های این محصول را در جای مشخص شده قرار دهید. این پایه‌ها در هنگام نصب به درون کف اصلی پیچ و رول‌پلاک نمی‌شوند. البته، پیچ و رول‌پلاک نشدن پایه‌های آن به معنای عدم مقاومت آن نیست. بنابراین، شما می‌توانید با خیالی آسوده به راه‌اندازی این کف کاذب پرداخته و اطمینان حاصل نمائید که این محصول از مقاومت کافی برخوردار می‌باشد. همچنین، همان‌طور که در ابتدای این زیر عنوان اشاره نمودیم، این محصول از قابلیت نصب مجدد پس از پیکربندی برخوردار است و شما می‌توانید در هر زمانی که اراده نمودید این محصول را برداشته و در مکان دیگری نصب نمائید.

معرفی کف کاذب آلومینیومی کارنو:

این محصول از متعلقات آورده شده‌ی زیر برخوردار است. از جمله:

تایل. استرینگر. پایه.

از قرار گرفتن این متعلقات در کنار یکدیگر شما از کف کاذب آلومینیومی برخوردار خواهید شد و می‌توانید از آن استفاده نمائید.

تایل کف کاذب آلومینیومی از قابلیت نصب روکش HPL و PVC برخوردار می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به نیاز کاربری خود یکی از این روکش‌ها را انتخاب نمائید.

ابعاد تایل این محصول 60*60 سانتی‌متر است و جنس تایل آن از آلومینیوم LM2 می‌باشد. حداقل ارتفاع پایه‌های آن 14 سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع پایه‌های آن 100 سانتی‌متر است. در هر تایل حدود 7 الی 7.5 کیلوگرم آلومینیوم مصرف شده است. وزن تحمیلی به سازه در هر متر مربع حدود 24 کیلوگرم می‌باشد. با توجه به نوع روکش به کار رفته در تایل این محصول، وزن تایل آن نیز تفاوت خواهد کرد. چنانچه روکش HPL باشد، وزن تایل حدود 7.5 کیلوگرم و چنانچه روکش به کار رفته در تایل از جنس PVC باشد، وزن آن حدود 8 کیلوگرم خواهد بود. مقاومت وزن تحمیلی تایل این محصول نیز 2300 کیلوگرم و مقاومت وزن تحمیلی پایه‌ها‌ی آن 7000 کیلوگرم می‌باشد.

یکی از مزیت‌های بزرگ این محصول، قابل بازیافت بودن آن بدون تغییر خاصیت آلومینیوم است.  

نصب کف کاذب آلومینیومی کارنو:

این محصول از زیرساخت برخوردار است. از همین جهت، پیکربندی آن به نصاب نیاز دارد. پایه‌های کف کاذب آلومینیومی بر عکس کف کاذب طرح لگراند به درون زمین  پیچ و رول‌پلاک می‌گردد.

نصب این محصول بسیار حساس است. بنابراین، راه‌اندازی آن باید توسط گروهی از نصابان حرفه‌ای صورت گیرد. 

معرفی کف کاذب فولادی کارنو:

این کف کاذب از متعلقات زیر برخوردار است. از جمله:  

تایل. استرینگر. پایه.

تایل این محصول نیز قابلیت نصب روکش HPL و PVC را دارد.  جنس تایل کف کاذب فولادی کارنو از فولاد می‌باشد. حداقل ارتفاع در این محصول 6 و حداکثر ارتفاع در آن 160 سانتی‌متر است. هر تایل حدود 15 کیلوگرم وزن دارد.

مقاومت تایل در این محصول به 2300 کیلوگرم می‌رسد و مقاومت وزن تحمیلی پایه‌های آن 3100 کیلوگرم است. کف کاذب فولادی به نسبت کف کاذب آلومینیومی در برابر ضربه، مقاومت بیشتری دارد. جنس پایه‌های آن نیز از فولاد است.

نصب کف کاذب فولادی:

کف کاذب فولادی، همانند کف کاذب آلومینیومی دارای زیرساخت است و راه‌اندازی  آن نیازمند نصاب است. پایه‌های این محصول در زمان نصب به کف اصلی پیچ و رول‌پلاک می‌شود.

نکته‌‌ی حائز اهمیت این است که این محصول همانند کف کاذب دایکاست (آلومینیومی) از قابلیت پیکربندی مجدد پس از نصب برخوردار نمی‌باشد. بنابراین، نصب آن بسیار حساس بوده و پیکربندی آن به گروهی از نصابان حرفه‌ای و باتجربه نیاز دارد.

چرا باید از کف کاذب استفاده کرد؟

ممکن است این سؤال برای شما مطرح شود که چرا باید به نصب و پیکربندی کف کاذب بپردازیم؟ در پاسخ باید بگوئیم که این محصول از مزایای زیادی برخوردار است و از همین جهت استفاده از آن پرکاربرد بوده و ارزش استفاده را دارد. در ادامه به مزیت‌های این محصول اشاره می‌نمائیم.

با نصب این محصول اطراف شما زیبا‌تر و منظم‌تر خواهد شد. نصب این محصول منجر به افزایش ایمنی افراد در زمان تردد می‌شود. عمر تجهیزات زیر کف کاذب با راه‌اندازی این محصول، افزایش می‌یابد. زیرا کف کاذب همانند پوشش محافظی برای این تجهیزات عمل می‌نماید.   با نصب این محصول دسترسی به تجهیزات زیر کف کاذب محدود نمی‌شود و بالعکس دسترسی آسان می‌گردد. کف‌های کاذب کارنو به علت آنتی استاتیک بودن، طول عمر تجهیزات الکتریکی را افزایش می‌دهند.   قبل از خرید کف کاذب کارنو با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس بگیرید:

به یاد داشته باشید که خریداری کف کاذب به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد. درواقع شما نمی‌توانید بدون دریافت اطلاعات کافی تشخیص دهید که چه نوع کف کاذبی برای مکان مورد نظر شما مناسب است. از همین جهت، مشورت کردن با کاردانان این حوزه، به شما در خرید این محصول کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که در زمان خریداری این محصول به عوامل گوناگونی از جمله: متراژ مکان مورد نظر، میزان رطوبت و دمای مکان، حجم تجهیزات و نوع تجهیزاتی که قرار است روی کف کاذب قرار داده شوند، حجم تأسیسات زیر کف کاذب، قیمت کف کاذب و غیره توجه کنید.

شما می‌توانید همین الآن با شماره‌های 02188486300 و 02186111956 و 05137603760 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی کف کاذب سانتی متر شما می توانید ی این محصول پایه های آن راه اندازی پایه ها کف اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان

علیرضا جیلان اظهار داشت: عوامل طبیعی و غیرطبیعی موجب آسیب به پایه‌های این بنای تاریخی شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان

وی افزود: با ارائه گزارش نهایی دانشگاه اصفهان مرمت و بازسازی پایه میانی این پل بزودی آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان