Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:39:58 GMT

انفجار کپسول گاز در لارستان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۸۱۴

انفجار کپسول گاز در لارستان

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - روابط عمومی جمعیت هلال احمر لارستان اعلام کرد، در پی تماس اورژانس ۱۱۵ لارستان و بخشدار مرکزی این شهرستان مبنی بر انفجار کپسول گاز در ارتفاعات روستای دولت آباد و مهرآباد از توابع دهستان درز و سایبان بخش مرکزی لارستان در فاصله( ۱۷۵ کیلومتری مرکز شهرستان) نیروهای هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به دلیل سخت گذر بودن مسیر هلال احمر اقدام به اعزام تیم های جست و جو و نجات کوهستان از پایگاه کوه شب و تیم امداد و نجات جاده ای از پایگاه چهار برکه به محل وقوع حادثه کرد.

در این عملیات که بیش از هفت ساعت به طول انجامید پس از امدادرسانی اولیه و انتقال حادثه دیدگان به محل امن، آن ها را برای سیر مراحل درمانی تحویل خودروی اورژانس جاده ای در روستای درز دادند.

 در این حادثه سه نفر از قسمت دست و صورت و پا دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

احمد پژمان دهیار روستای درز لارستان گفت: حادثه در ارتفاعات و کوه های اطراف رخ داده و چهار نفر که هنوز دلیل رفتنشان به کوه مشخص نشده شب گذشته در حالی که در یک پناهگاه مستقر شده بودند، با ریزش و پرتاب تکه سنگی از بالا کپسول گاز دچار انفجار شد.

او گفت: این حادثه در ارتفاعات کوه های روستای مهران رخ داده و این افراد وقتی در محل پناهگاه که در گویش محلی به آن اشکفت می گویند در حال استراحت بودند، با ریزش تکه سنگی از بالا و انفجار این کپسول مواجه شدند.

 پژمان گفت: تا پیش از رسیدن نیروها و عومل امدادی نیروهای مردمی به محل حادثه رسیده بودند و به مصدومان حادثه امددادرسانی کردند که طی تماس با بخشداری مرکزی و درخواست کمک نیروهای امدادی هلال احمر و اورژاس هم به منطقه اعزام شدند.

دهستان درز و سایبان از توابع بخش مرکزی لارستان و در فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری لار مرکز این شهرستان واقع شده است.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر، پنج بخش ،هشت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه در فاصله ۳۷۸ کیلومتری شیراز واقع است.

انتهای پیام/ت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار گاز هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین