Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - توئیتر همیشه به خاطر محدودیت کاراکتر در هر توئیت معروف است که در ابتدا ۱۴۰ کاراکتر بود و سپس به ۲۸۰ کاراکتر رسید. با این حال، به نظر می‌رسد، این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای نوشتن متن‌های طولانی‌تر توسط کاربران  است.

به گزارش سایت 9to5mac؛ یکی از سخنگویان توئیتر به CNET گفت که توسعه دهندگان توئیتر به زودی قابلیت طولانی‌تر نوشتن مطالب در توئیت‌ها را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت جدید توئیتر برای اولین بار توسط  جین وانگ کشف شد که یک منوی مخفی را در وب سایت شبکه اجتماعی نشان داد. پیش بینی می‌شود با به روزرسانی این قابلیت، کاربران توئیتر می‌توانند مطالب خود را بدون محدودیت کاراکتری در شبکه اجتماعی بنویسند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توئیتر ، در سال ۲۰۲۰ روش جدیدی را برای اشتراک‌گذاری توئیت‌ها به عنوان رشته‌های پیوسته معرفی کرد تا کاربران بتوانند چندین توئیت را به یک مکالمه متصل کنند.

پیش از این توئیتر قابلیت دوستان صمیمی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. گفته شده، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا فقط به افراد مورد اعتمادشان اجازه مشاهده برخی توئیت‌ها را بدهند.

بیشتر بخوانید

قابلیت ضبط Spaces‌ توییتر در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قابلیت جدید توئیتر پیامرسان خارجی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟

سینما اعتماد نوشت: محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.

 محمدرضا شهبازی، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛ «اصلاح‌طلبی نطفه‌اش حرام است! اصولگرایی لقمه‌اش حرام است!» این توئیت با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد. حالا چند روزی است او اجرای برنامه پاورقی را بر عهده ندارد. مشخص نیست از اجرا کنار گذاشته شده یا این عدم حضور دلیل دیگری دارد. کلام زشت این مجری  پیش از این هم با انتقادات زیادی همراه بود.

دیگر خبرها

  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎