Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان به درخواست‌های شماری از کشورهای عربی ازجمله بحرین، عربستان و امارات از ایالات متحده آمریکا برای درج نام انصارالله یمن در لیست گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه عمان در این خصوص اظهار داشت: بدون هیچگونه شک و تردید درج نام انصارالله یمن در لیست گروه‌های تروریستی موجب تضعیف تلاش‌های سیاسی در این کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عمانی اظهار داشت: همه طرف‌ها باید در فضایی آرام و حتی در سایه آتش بس، انرژی خود را صرف یافتن راهکاری برای پایان یافتن به بحران یمن کنند. در حال حاضر یمن به صورت مبرم نیاز به برقراری آتش بس دارد.

گفتنی است، روز سه شنبه هفته جاری، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپادهای صماد ۳ انجام شد. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

وی افزود: از آنجایی که تأسیسات حیاتی و راهبردی امارات همواره در معرض حملات ما قرار دارند، به شهروندان اماراتی و نیز اتباع خارجی مقیم این کشور هشدار می‌دهیم که در نزدیکی این تأسیسات حضور نداشته باشند.

یحیی سریع عنوان کرد: نیروهای مسلح یمن در قبال تداوم تجاوز و محاصره‌ای که علیه یمنی‌ها اعمال می‌شود، دست بسته نمی‌ایستند. ما تا زمانی که محاصره و تجاوز متوقف نشود، به دفاع مشروع از خود ادامه می‌دهیم.

کد خبر 5415923 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عمان ایالات متحده امریکا عراق اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه امارات متحده عربی ناتو مسکو ایران ولادیمیر پوتین جنگ 2015 یمن ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن