Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:22:21 GMT

زیبا خواهد بود اگر بعد از بارسا، رئال را هم حذف کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۰۲۷

زیبا خواهد بود اگر بعد از بارسا، رئال را هم حذف کنیم

مارسلینو سرمربی اتلتیکو بیلبائو معتقد است که رئال مادرید بهترین تیم لالیگا و کریم بنزما بهترین بازیکن لیگ است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو امشب در یک مسابقه بسیار حساس و مهم در ورزشگاه سن مامس میزبان رئال مادرید خواهد بود؛ دیداری که در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری برگزار می‌شود و برنده آن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیلبائو و رئال مادرید همین چندی پیش در دیدار فینال سوپر جام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی و قهرمانی آنها به اتمام رسیده بود. دو تیم در حالی دوباره امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی می‌تواند یک نبرد انتقامی برای شاگردان مارسلینو تلقی شود.

 

 

 

 

در آستانه دیدار برابر رئال مادرید مارسلینو به تمجید از ستاره فرانسوی این تیم یعنی کریم بنزما و البته تیم کارلو آنچلوتی پرداخته است. سرمربی بیلبائو گفت: "ادعا می کنم که کریم بنزما با اختلاف بهترین بازیکن لالیگا محسوب می شود. اگر او فردا حضور نداشته باشد قطعاً شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت اما برای این که بازی جذاب تری ببینیم، ترجیح می دهم بنزما در ترکیب رئال قرار بگیرد. رئال مادرید در حال حاضر بهترین تیم لالیگا است و حذف کردن این تیم بعد از بارسا اتفاق بسیار جذاب و زیبایی خواهد بود."

اتلتیک بیلبائو رئال مادرید مارسلینو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو رئال مادرید مارسلینو بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏