Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:56:17 GMT

هلاکت ۷ تروریست و ترور افسر پلیس در عراق

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۰۲۸

هلاکت ۷ تروریست و ترور افسر پلیس در عراق

وزارت دفاع عراق از هلاکت هفت تروریست طی حمله هوایی در استان صلاح الدین خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت، نیروی هوایی ارتش عراق پس از پیگیری و تعقیب ترورریست‌ها با کمک دوربین‌های حرارتی تیپ کماندویی فرماندهی عملیات صلاح الدین، یک حمله هوایی دقیق انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفت، حمله موجب هلاکت هفت تروریست در منطقه سبیعات در استان صلاح الدین شد.

از سوی دیگر، تعدادی افراد مسلح ناشناس حسام العلیاوی، افسر پلیس عراق را شب گذشته در استان میسان، جنوب این کشور ترور کردند. عملیات ترور العلیاوی در مرکز این استان بواسطه حمله مسلحانه به خودروی وی صورت گرفت.

همچنین یک منبع امنیتی روز چهارشنبه از بازداشت یک تروریست در شهر موصل واقع در استان نینوا خبر داد.

این منبع به سومریه نیوز گفت، با اشراف اطلاعاتی دقیق، نیروهای اداره اطلاعات نظامی توانستند یک تروریست را در نزدیکی مرکز بازرسی العقرب بازداشت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت تروریست عراق استان صلاح الدین ارتش عراق وزارت دفاع عراق پلیس عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!