Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  سردار  محمد صالحی گفت: در زمینه حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال" در شهرستان اندیمشک، حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و ضمن رعایت حقوق شهروندی و با استفاده از علائم هشداردهنده خودروی مذکور را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در بازرسی از خودروی توقیفی ۵۳۵ کارتن بزرگ بسته بندی شده (محتوای کارتن‌های کوچکتر) بلوریجات از قبیل جا میوه‌ای پایه دار و بدون پایه و نمکدان و ...... از جنس شیشه با مارک تجاری OAS ساخت کشور چین فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی خوزستان کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی اندیمشک معرفی شد.

نروی انتظامی استان خوزستان در برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت با کسی مماشات ندارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله پرنو گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر هنگام گشتزنی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و از ان‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۴ تن خوراک دامی قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پرنو از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد